אורלי יצהרי מונתה למנהלת קטגוריה של המותג מזרע

אורלי יצהרי, בוגרת MBA באוניברסיטת ת"א עם התמחות בשיווק, כיהנה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום חטיפי הדגנים של תלמה ביוניליוור. קודם לכן ניהלה את תחום שיווק תוכן ב- yes, ושימשה גם כמנהלת תחום שיווק ה- VOD בחברה

אורלי יצהרי (39), מונתה כמנהלת הקטגוריה של המותג מזרע (נקניקים,נקניקיות, פסטרמות), קטגוריה המגלגלת כ- 100 מיליון ₪ בשנה בחברת ישרקו, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון.אורלי יצהרי, ישרקו

אורלי יצהרי, בוגרת  MBA באוניברסיטת ת"א עם התמחות בשיווק, כיהנה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום חטיפי הדגנים של תלמה ביוניליוור. קודם לכן ניהלה את תחום שיווק תוכן ב- yes, ושימשה גם כמנהלת תחום שיווק ה- VOD בחברה. 

רמי לוי, מנכ"ל ישרקו, אומר: "מינויה של אורלי הינו מהלך אסטרטגי לחברה. אורלי מביאה אתה ידע, מקצועיות וניסיון בתחום המזון, השיווק והקמעונאות. בזכות כישוריה, אנו בטוחים כי היא תצליח להמשיך ולחזק את מעמדה של ישרקו כחברת מזון מובילה. המטרה שלנו להביא בשורות לצרכן הישראלי חידושים וטעמים קולינריים, ולעדכן אותו באמצעות מערך השיווק".

ישרקו מתמחה בייבוא מותגים מהעולם ושיווק מוצרי מזון כגון המותג האיטלקי גראפולו, מותג הגבינות Virgilio, מותג היינות עמק האלה, מותג העוגיות בלוקו.
החברה משווקת את מוצריה לכ- 2,200 נקודות מכירה כמו מסעדות, מעדניות, רשתות מזון.

צילום אסף לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר