מילועוף משקיעה בקו מוצרים מוכנים לאכילה לאחר חימום קצר

כיום מייצרת חטיבת המוצרים במילועוף מוצרים מוכנים לאפייה ולבישול, כגון שניצלים, קציצות וחלקי עוף, המשוּוקים לשוק המוסדי בלבד. עם השלמת קו הייצור הטרמי, יועשר המגוון הקיים במוצרים חדשים מוכנים לאכילה לאחר חימום קצר

חברת 'מילועוף' מרחיבה את פעילותה היצרנית, ולדבריה משקיעה 14 מיליון ש"ח בקו ייצור נוסף וחדש למוצרים מוכנים לאכילה "טרמיים" בחטיבת מפעל המוצרים.

כיום מייצרת חטיבת המוצרים במילועוף מוצרים מוכנים לאפייה ולבישול, כגון שניצלים, קציצות וחלקי עוף, המשוּוקים לשוק המוסדי בלבד. עם השלמת קו הייצור הטרמי, יועשר המגוון הקיים במוצרים חדשים מוכנים לאכילה לאחר חימום קצר.

און ברזילי, מנכ"ל תשלובת מילואות, אומר כי ההשקעה במילועוף תמומן ממקורות עצמאיים של מילואות, ונועדה לתת מענה לצורכי השוק למוצרי בשר איכותיים.

שוקי בשן, מנכ"ל 'מילועוף', אומר: "הקמת קו המוצרים הטרמיים מעשירה ומשלימה את סל המוצרים הקיים, ונותנת מענה לצורך בשוק המקצועי-מוסדי בו פועלת החברה. השקעה זו מקנה לנו לא רק מעמד של יצרן מוביל בתחום, אלה מאפשרת לייצר עבור מותגים אחרים בשוק שאין להם קווי יצור".

בשלב הראשון תתמקד מילועוף בפיתוח מוצרי שוק קיימים, ובעתיד תכנס החברה לפיתוח מוצרים חדשים.

קהלי היעד העיקריים למוצרים בטיפול טרמי הם מפעלי הזנות הילדים הצורכים כ- 400 אלף ארוחות ביום, אשר כשני שליש מהן מנוהלות ע"י קרן רש"י וכשליש עצמאיות. כמו כן מדובר בהסעדות צה"ל ומשרד הביטחון, וכן כ-400 בתי קפה אשר הרגולטור מחייב אותם להשתמש במוצרים טרמיים בכלל , ובחזה עוף בפרט.

כיום מייצר מפעל המוצרים במילועוף כ- 250 טון מוצרים בחודש, בהיקף שנתי של כ- 60 מיליון ₪. עם כניסת הקו הטרמי החדש בתחילת 2015, צפוי היקף השיווק של חטיבת מפעל המוצרים לגדול מעבר לסכום של 100 מיליון ₪ בשנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר