רשת מסעדות ההמבורגרים BBB בורגוס בורגר בר רכשה את רשת בורגרים

שני מותגי המסעדות ימשיכו לפעול בנפרד, ולא ימוזגו

רשת המסעדות BBB בורגוס בורגר בר, בבעלות אנשי העסקים רון שולמן (40%), ירון ישראל (40%), והמנכ"לית אהובה תורג'מן (20%), קונה את רשת המסעדות בורגרים תמורת 23 מיליון ₪, על פי דיווחה.

רשת בורגרים בבעלות אורן לוני, מונה 49 סניפים ברחבי הארץ המופעלים ע"י זכיינים, ו- 21 סניפים נוספים נמצאים בשלבי הקמה, כאשר עד סוף 2015 צפויים להיפתח 15 סניפים.

בורגרים מתחרה בעיקר ברשתות הפאסט פוד מקדונלד'ס ובורגראנץ', בעוד רשת BBB בורגוס מתחרה ברשתות ההמבורגרים הפועלות כמסעדה, כמו מוזס, בלאק בורגר, וולפיינטס ואגאדיר.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית BBB, אומרת: "נשמור על המותג בורגרים עם ערכיו, ושני מותגי המסעדות ימשיכו לפעול כרשתות נפרדות, ולא ייעשה ביניהם מיזוג. סניפי רשת בורגרים משתרעים של שטח של כ- 70 מ"ר, לעומת רשת BBBשסניפיה משתרעים על שטח של בין 350 מ"ר – 450 מ"ר".

מחזור המכירות השנתי של רשת בורגרים מוערך ב- 90 מיליון ₪, לעומת BBB עם מחזור מכירות מוערך של כ- 350 מיליון ₪ בשנה. הצפי הוא כי היקף המכירות של שתי הרשתות יחד יהיה כ- 440 מיליון ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר