אבי פקר מונה למנהל השיווק והמכירות של חברת "מן"

פקר, בן לשושלת המייסדים מקימי מפעל "מן", שימש בעבר כחלק ממטה השיווק של קבוצת דפי זהב, והיה שותף למיתוג מחדש והשינוי ל-zap group

אבי פקר (29), מונה למנהל השיווק והמכירות של חברת "מן". אבי הצטרף לחברת הוופלים והעוגיות אשר מנוהלת כיום ע"י הדור השני של המשפחה – אימו ציפי פקר ודודו אלעזר רוקח. אבי פקר, מן

בטרם הצטרף לחברה המשפחתית, היה אבי חלק ממטה השיווק של קבוצת דפי זהב, והיה שותף למיתוג מחדש והשינוי ל-zap group. הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמסלול האקדמי המכללה למנהל.

אבי פקר אומר: "למרות היותנו מותג מוביל בתחום המתוקים, הפעיל בשוק הישראלי 60 שנה, עד כה הפעילות השיווקית שלנו הייתה מצומצמת והתרכזה בתחום הסחר. עם הצטרפותי התחלנו להקים את מערך השיווק של החברה. עשינו חושבים מי אנחנו, איפה היינו ולאן אנחנו רוצים להגיע. הגדרנו מחדש את האסטרטגיה השיווקית שלנו, ובימים אלה אנו עושים עבודה מאומצת כדי ליישם אותה בכל הפלטפורמות שלנו, החל מהמדיה החברתית ועד ריענון השפה השיווקית".

 

חברת מן הוקמה בשנת 1954 על ידי מנחם רוקח ז"ל. מפעל החברה משתרע על שטח של 13 דונם באזור התעשייה של רמלה. תוצרת המפעל הינה פרווה, ללא רכיבי חלב או לקטוז, ועשויה מחומרים טבעיים בלבד – ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא כולסטרול. מוצרי מן נמכרים לכל רשתות השיווק ולשוק הפרטי, בארץ ובעולם.

 

 

צילום רן יחזקאל 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר