מוצרי סוגת עכשיו בשיווק למקצועני המזון

המוצרים ישווקו לבתי קפה, מסעדות קטנות, וגם למטבחים בסדרי גודל רחבים, מלונות ומוסדות שונים ותעשיות. לקראת כניסתה לשוק המוסדי רכשה סוגת ציוד טכנולוגי לתחום זה

לאחר שהרחיבה את פעילותה בקטגוריות שונות בשוק הקמעונאי, חברת סוגת נכנסת לפעילות בשוק המקצועי, ותציע מגוון נרחב של מוצרים ושירותים תחת קורת גג אחת, שיתאימו לכל פרויקט בכל סדר גודל.

המוצרים ישווקו לבתי קפה, מסעדות קטנות, וגם למטבחים בסדרי גודל רחבים, מלונות ומוסדות שונים ותעשיות. לקראת כניסתה לשוק המוסדי רכשה סוגת ציוד טכנולוגי לתחום זה.

ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת, אומר: "הכניסה שלנו לשוק המקצועי היא בשורה משמעותית לקהל התעשייתי והמקצועי. אנו שואפים להציע לשוק המקצועי מגוון רחב של פתרונות בתחום הבישול והאפייה, תוך שימוש בעוגן החזק של מוצרי הבסיס שפיתחנו לאורך השנים. כפי שעשינו בשוק הקמעונאות, גם בשוק המקצועי נעשה שימוש בידע רב השנים שצברנו, בטכנולוגיה מתקדמת ובניסיון הייבוא".

ממחקרים שערכה חברת סוגת עולה כי צרכני קטגוריית ה"ללא סוכר" (בפרט הצעירים שבהם), מחפשים מוצרי מזון הזהים בטעמם ובמראה למוצרי מזון "רגילים" הכוללים סוכר. הצרכנים מעדיפים מוצרים זמינים וטעימים, אותם הם יכולים לחלוק עם שאר בני המשפחה.

 

כמענה לצורך זה תחל סוגת לשווק סדרה חדשה Ready to mix – תערובות עוגות ומנות אחרונות ללא סוכר, שמיועדים למכירה לשוק המקצועי. התערובת נעשית עם סוכר שהוא "סוכר חדש", עשוי מ- 99% רכיבים טבעיים דלי קלוריות ויותר סיבים (סוכר, תירס, עולש). שילוב של טעם מתוק ללא תוספת סוכר.

 

 

צילום אדי ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר