אגודת יופי של ירקות של חקלאי עין יהב תשווק ישירות לצרכנים

אגודת החקלאים הגדולה בארץ משווקת ברבע מיליארד שקל בשנה; אומרת כי המהלך צפוי לשדרג את היוזמות המקומיות לשיווק ישיר

אגודת "יופי של ירקות" של חקלאי עין יהב, שהנה אגודת החקלאים הגדולה בישראל, פתחה במהלך לשיווק ישיר של ירקות ופירות מהחקלאי לצרכן, במסגרתו יספקו חקלאי עין יהב פירות וירקות לרשתות שיווק, תוך מיתוג המחלקות כ"יופי של ירקות". האספקה תהיה על בסיס יום יומי, כדי לקצר את הדרך של התוצרת מהקטיף ועד למדף וללא מתווכים.

 

בנוסף פתחה אגודת "יופי של ירקות" של חקלאי עין יהב, חנות למכירה ישירה של פירות וירקות בתוך מחסני השוק שבכניסה למושב. מרכז המכירה החדש יאפשר למי שעושים את דרכם בכביש הערבה ולתושבי האזור לרכוש פירות וירקות טריים במחירים נוחים היישר מהחקלאים.

 

 

יופי של ירקות היא אגודת החקלאים הגדולה ביותר בהיקף השיווק בישראל, עם היקף מכירות הצפוי להגיע השנה לרבע מיליארד שקל.
בשנים האחרונות הצטרפו לשיווק דרך האגודה חקלאים מאזורים שונים בארץ וממגוון ענפים, וכיום מציעה האגודה למעלה מ-80% ממגוון הפירות והירקות לאורך השנה.
על פי ההסכם עם הרשתות תשלים האגודה את סל המוצרים באמצעות רכישה מחקלאים אחרים.

דניאל לב, מנכ"ל יופי של ירקות, אומר כי המהלך שצפוי לשדרג את היוזמות המקומיות לשיווק ישיר, נעשה ביוזמת החקלאים לאחר שראו שלמעלה ממחצית מהמחיר שמשלם הצרכן עבור הפירות והירקות לא מגיעה אליהם.
"ההסכמים עם הרשתות ישפרו את כושר התחרות הן של החקלאים והן של הרשתות, ויאפשרו לספק לצרכנים סל מוצרים טרי ישירות מהשדה, החממה או המטע במחירים הוגנים", אומר לב.

 

עדכונים על אגודת יופי של ירקות בעמוד הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר