לראשונה בתחום המותגים הפרטיים: משקאות אלכוהוליים של ברנד פור יו

במהלך השנה האחרונה השיקה החברה סדרת יינות אדומים, המיוצרים עבורה ע"י יקב תבור תחת המיתוג "שמיים", ולדברי החברה, בעקבות הצלחת היינות ושינוי המיסוי על האלכוהול, החליטה להתרחב למשקאות אלכוהוליים נוספים

לראשונה בתחום המותגים הפרטיים: חב' "ברנד פור יו", יצרנית מוצרי "המותג"- המותג הפרטי של הרשת הרביעית, נכנסה גם לתחום משקאות האלכוהול.

במהלך השנה האחרונה השיקה החברה סדרת יינות אדומים, המיוצרים עבורה ע"י יקב תבור תחת המיתוג "שמיים", ולדברי החברה, בעקבות הצלחת היינות ושינוי המיסוי על האלכוהול, החליטה להתרחב למשקאות אלכוהוליים נוספים.

"ברנד פור יו" מציעה ערק המיוצר ע"י "יקב גת" במחיר לצרכן של 55 ₪ ל-750 מ"ל, ולמברוסקו המיובא מאיטליה במחיר 25 ₪ ל-750 מ"ל, עם שלושה סוגי משקאות: אדום, לבן ורוזה.

לפי נתונים, שוק האלכוהול בישראל מגלגל כ-3 מיליארד ₪ בשנה, כאשר היקף מכירות הערק השנתי עומד על 320 מיליון ₪ והמשקאות המבעבעים (קאווה, למברוסקו) תופסים נתח של 20 מיליון ₪ בשנה.

במהלך השנה הקרובה מתכוונת החברה להציע משקאות אלכוהוליים נוספים, כגון בירות, וודקה ומשקאות אנרגיה, במחירים המוגדרים אטרקטיביים.
מוצרי "המותג" זולים בכ-20%-30% בממוצע לעומת מוצרים ממותגים מקבילים.

מוצרי "המותג" משווקים ברשתות כמו ויקטורי, מחסני השוק, רמי לוי, סופר דוש, ביג זול, היפר כהן, סופר סופר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר