רוני אלגביש מונה למנהל חטיבת סחר אלקטרוני בנספרסו

הוא יהיה אחראי על הובלת אסטרטגיית המותג הבינלאומי לגישה רב-ערוצית וממוקדת לקוח גם בעולמות האונליין

חברת Nespresso הפעילה בתחום הקפה והקפסולות, הודיעה כי רוני אלגביש, מי שניהל עד לאחרונה את פעילות הסחר הדיגיטלי של קבוצת אלון, יהיה אחראי על הקמת חטיבת e-Commerce חדשה בנספרסו ישראל.

הוא יהיה אחראי על הובלת אסטרטגיית המותג הבינלאומי לגישה רב-ערוצית וממוקדת לקוח גם בעולמות האונליין.

לרוני אלגביש ניסיון עשיר בתחום הסחר הדיגיטלי, ובעבר הקים וניהל פעילויות כאלה בחברות בתחום הקמעונאות בישראל, ביניהן קבוצת אלון (מגה, ורדינון, נעמן, מועדון You), ומותג העיצוב "חפצים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר