הסכם בין נסטלה העולמית למדען הראשי יסייע לחברות ישראליות בחדירה לשוק העולמי

על פי ההסכם תצטרף נסטלה למסלול השת"פ במו"פ עם תאגידים רב-לאומיים. שיתוף הפעולה החדש מיועד לסלול את דרכן של חברות ישראליות, ובמיוחד חברות צעירות, אל השווקים העולמיים המרכזיים

המדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה וחברת נסטלה חתמו על הסכם שיתוף פעולה שמטרתו להקל על חברות סטארט-אפ ישראליות להשתלב בפעילות הטכנולוגית והשיווקית של חברת נסטלה בעולם.
על פי ההסכם תצטרף נסטלה למסלול השת"פ במו"פ עם תאגידים רב-לאומיים. שיתוף הפעולה החדש מיועד לסלול את דרכן של חברות ישראליות, ובמיוחד חברות צעירות, אל השווקים העולמיים המרכזיים.

סמנכ"ל האסטרטגיה והחדשנות של נסטלה, וולריו נאניני (Valerio Nannini), אומר כי ההסכם מבטא את החתירה ארוכת הטווח של החברה למאמצים להציג מוצרים חדשים ומשופרים לשוק העולמי. "ישראל מציעה מאגר מתחדש בהתמדה של חדשנות במגוון רחב של תחומים, ובנסטלה מאמינים בפוטנציאל הקיים כאן במסגרת תחומי הפעילות הנוכחיים שלה, כמו גם בכיוונים עתידיים", אומר נאניני.

מערך המו"פ של נסטלה מתמקד בפיתוח מוצרים חדשים וביישום חידושים טכנולוגיים בתהליכי הייצור של מוצרי מזון. במקביל עוסקת החברה גם במחקר מדעי בסיסי העוסק בין השאר בחינת הקשר בין הרגלי האכילה ומשתנים סביבתיים אחרים, ובין היבטי בריאות ותהליכים גנומיים.

בנסטלה מעריכים כי השילוב בין מחקר מדעי ופיתוח טכנולוגי, יביא להבנה טובה יותר של השפעות התזונה על אופן הביטוי של גנים שונים, החל מתזונת תינוקות דרך ילדים ומתבגרים עד למבוגרים; יאפשר לשפר את בריאות הדורות העתידיים, ויתרום לאיכות חייהם.

נאניני הגיע לישראל לשם חתימת ההסכם של נסטלה עם המדען הראשי. בטקס חתימת ההסכם ציין המדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר אבי חסון, כי "שיתוף פעולה עם נסטלה העולמית פותח הזדמנויות חדשות לחברות ישראליות פורצות דרך בתחומי המזון, ולאורך כל שרשרת הערך של התעשייה. השילוב בין חדשנות מדעית וטכנולוגית ישראלית ובין יכולות הייצור, השיווק והנוכחות הבינלאומית של נסטלה, מאפשרים להציע מענה טוב יותר לאתגרים הגלובליים. הצטרפות נסטלה, הנהנית ממעמד של מובילה עולמית בתחומה למסגרת תוכניות המדען הראשי, היא הבעת אמון באטרקטיביות של התעשייה החדשנית בישראל בקרב תאגידים רב-לאומיים בתחומי מוצרי הצריכה, ובתעשיות המסורתיות לכאורה, המנהלות חיפוש מתמיד אחר דרכים לחדשנות. אסור לנו, כ'אומת הסטראט אפ' להגביל עצמנו לתחומי טכנולוגיות המידע והתקשורת: אנו חייבים לחתור להתייצב כמובילי חדשנות במגוון רחב ככל האפשר של תחומי משק ותעשיה – ושיתוף הפעולה עם נסטלה יקדם את העשיה הזאת".

ההסכם הנוכחי נולד בעקבות יוזמה של מטה השיווק של קבוצת אסם. אילת ליפשיץ, סמנכ"ל שיווק קבוצת אסם-נסטלה ישראל, אומרת: "אנחנו מאמינים, מתוך עבודה רציפה בשוק הישראלי ואל מול מה שמתרחש בנסטלה, שיש מקום בעולם לרעיונות, לחברות חדשות, וליזמות איכותית ויצירתית".
אלנית קבסה, מנהלת החדשנות של הקבוצה, מציינת: "זו הזדמנות מצוינת לייצר פלטפורמה של צמיחה חדשה, שמקורה בגרעין היצירתי והחדשני שקיים בארץ והוא יוצא דופן בצורה משמעותית בזירה הגלובלית. אנחנו צופים כי כבר במהלך השנה ייכנסו חברות ישראליות למסגרת התמיכה החדשה".


בתמונה מימין לשמאל: ולריו נאניני, סמנכ"ל עולמי לאסטרטגיות חדשנות; אלנית קבסה כהן, מנהלת חדשנות קבוצת אסם ונציגת נסטלה לאיתור טכנולוגיות ישראליות; אד בייגי, ראש מרכז מחקר של נסטלה למדעי הבריאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר