רשתות קמעוניות בארה"ב מחרימות דגים הגדלים בחוות גידול

רשת טרגט אשר סחפה למהלך זה רשתות מובילות הודיעה כי הפסיקה למכור דגי סלמון מחוות ימיות

הרשת הקמעונית השנייה בגודלה בארה"ב, טרגט, מובילה מהלך אליו מצטרפות רשתות נוספות, שתכליתו לשמר ולקיים לאורך זמן את הדגה באוקיינוסים. זאת על ידי הימנעות מצריכה של דגי ים הגדלים בחוות ימיות, שהפכו לטרנד בשנים האחרונות.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

במסגרת המהלך יושק מסע הסברה, שיסיר את ערפל הידע אצל צרכנים, שזה מכבר מתייחסים לקניית דגים כאל יותר 'איפה לקנות דגים?" מאשר "איזה דגים לקנות?".

רשת טרגט אשר סחפה למהלך זה רשתות מובילות כמו Whole Foods Markets, Winn Dixie ואחרות, הודיעה כי תפסיק למכור דגי סלמון שגדלו בחוות ימיות המזהמות את הסביבה הימית וגורמות נזקים לדגה באזורים הטבעיים שלה. המהלך של טרגט מתבצע בהשראת ארגון גרינפיס, הרואה בחוות הימיות סכנה לאוקיינוסים ולדגים.

פרשנות העורך שמחה סיגן: פעילות זו היא חלק בלתי נפרד מהמגמה הירוקה האקולוגית, שמטרתה העיקרית היא להגן על הטבע מפני פעילות מזיקה של גורמים אנושיים המפתחים מרכזי רווח בלי להתחשב בסביבה. גם החקלאות הימים באילת נמצאת מדי פעם על הכוונת של אלה הדואגים להגנת הסביבה. יצוין, כי כיום כבר יש אחידות דעות לכך כי חוות ימיות אכן גורמות נזק לסביבה. אשר לנו, הצרכנים, כדאי לדעת כי דגים הגדלים בחוות כאלה, אינם מעניקים לנו את אותה רמה של ערכים בריאותיים כמו דגים הגדלים בטבע.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר