המוסיקאי שאנן סטריט מ"הדג נחש" בג'ינגל שיוביל קמפיין פרסומי חדש של בירה מכבי

במסגרת הקמפיין, שיעלה בדיגיטל וברדיו, הקליט שאנן סטריט ג'ינגל מיוחד לבירה מכבי, עם מסרים שניתן להעביר תחת המגבלות של חוק פרסום אלכוהול

המוסיקאי שאנן סטריט, חבר להקת "הדג נחש", הקליט ג'ינגל מיוחד שיוביל את הקמפיין הפרסומי החדש של בירה מכבי שיעלה בדיגיטל וברדיו, בפריסת מדיה בהשקעה כספית מדווחת של כחצי מיליון ₪.

בג'ינגל מופיעים המסרים של מכבי שניתן להעביר תחת המגבלות של חוק פרסום אלכוהול, האוסר על פרסום רגיל של מוצר אלכוהול, ומאפשר לפרסם רק את שם המוצר ונתונים פונקציונליים שקשורים בו.
הקונספט וההפקה של הקמפיין באחריות "אלנבי בית קונספטים".

ניר גל, מנהל שיווק חטיבת הבירות והיין בטמפו, ויעל ויראוך, מנהלת תחום בירות מקומיות בטמפו, ביקרו בסטודיו בבית של שאנן סטריט במהלך הקלטת הג'ינגל למכבי (שלושתם בתמונה).

ניר גל אומר: "בירה מכבי עברה בשנים האחרונות שינוי תדמיתי, שהפך אותה למותג הרבה יותר טרנדי וצעיר, המחובר לתרבות ולאמנות המקומית. לכן בחרנו להתחבר ליוצר מקומי מוערך, ליצירת שיר מקורי, קצבי וקליט. זהו מהלך יוצא דופן בתחום, והוא מתחבר למגוון הפעילויות שבירה מכבי לוקחת בהן חלק, כגון חסויות לגלריות, שת"פ עם בתי ספר לאמנות, וחסות לתערוכת צבע טרי".

צילום שוקה כהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר