סקס מוכר אלכוהול ואלכוהול מוכר סקס

אירוע האלכוהול הכי גדול של קיץ 2008, בהפקת סטודיו בן עמי ובידיו האמונות והמנוסות של אבי בן עמי. כבכל אירוע שבא מבית היוצר של סטודיו בן עמי העסק מושקע, מנוהל, מוצג, מאורגן, לעילא ועילא

בשעה 16:00 בדיוק נפתחו היום שערי היכל נוקיה יד אליהו בתל-אביב, לתערוכת האלכוהול המקצועית BARMANS 2008. זהו אירוע האלכוהול הכי גדול של קיץ 2008, בהפקת סטודיו בן עמי ובידיו האמונות והמנוסות של אבי בן עמי.

כבכל אירוע שבא מבית היוצר של סטודיו בן עמי העסק מושקע, מנוהל, מוצג, מאורגן, לעילא ועילא.

נשים, נשים ועוד נשים – כל אחת יפה מרעותה, כל אחת שונה מאחותה, וכולן יחד היו הצבע והתצוגה הכי מושכת את העין, הכי מפתה והכי בולטת בתערוכת האלכוהול.

לרגע אחד עשוי היית לחשוב שהתגלגלת לאחד מנשפי תחרות מלכת היופי או למסיבת הסיום של בנות הקולג', אבל שוט קצר ומהיר של וודקה טובה החזיר אותך מהר מאוד למציאות.

BARMANS 2008 היא תערוכת האלכוהול המקצועית הראשונה בישראל, וסטודיו בן עמי לא חסך דבר על מנת לשוות לתערוכה צביון עשיר, בינלאומי ומושקע של ביתני תצוגה מפוארים, פינות הסבה, והרבה הרבה צבע עם אלכוהול מכל זווית ומכל קוקטייל שרק העליתם על דעתכם.

במסגרת התערוכה מוצגים מותגי אלכוהול מובילים, חברות יבוא ענקיות כמו "שקד" ו"הכרם" מציגות את מרכולתן, וודקות מסוגים שונים, וויסקי, טקילה, ליקרים שונים, תצוגות משלימות לתפעול ולשליטה על עמדות בר, מערכות ממוחשבות עד לרמת כמות המשקה הנמזג לכוס, ספרות מקצועית, בלנדרים, מכונות קפה, מכונות לעשיית קרח, אביזרים, כוסות, משקאות אנרגיה למיניהם, ואפילו מים ממותגים.

חשבתם שאלכוהול זה רע? אז חשבתם
גורמים רפואיים מצדדים בשתייה מתונה ואחראית של אלכוהול, ואפילו מונים יתרונות בריאותיים לכך. התקפת לב, שבץ מוחי, מחלות כלי דם, סוכרת, ואפילו אבני מרה מעיקות – את כל התחלואים הללו תוכלו להרחיק מעליכם אם תצרכו אלכוהול מדוד ומתון, ואפילו תהנו ממנו.

סקס מוכר – בענק
אני לא יכול להסתלק מההרגשה, אותה אף חוויתי בעצמי, של העיניים המשתאות, הקרועות לרווחה, מול שפע הדוגמניות שעיטרו במראן המצודד את עמדות התצוגה.
עונג, תחושות של התרוממות רוח, הנאה ותחושה טובה – כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהחבילה הכוללת במעטפת, הנמכרת לך הצרכן בעמדת התצוגה. וסקס רבותיי מוכר, ובענק.

תשאלו למה? כי אנחנו (לפחות חלקנו) גברים, וככה אלוהים ברא אותנו, וגבר נמשך לאישה. קל וחומר אם היא נאה, מזמינה וטובת עין ומראה, וכאלה היו בתערוכה בעשרות.

לרגעים נדמה היה שדי בשיחת חולין, מבט וחיוך סמוק, וכוס המשקה שבידך הפכה לטעימה יותר, מושכת יותר, עמוקה יותר. והקלט החושי הזה נקשר באופן אוטומטי ואוטונומי למצב נפשי של הנאה וחוויה.

360 מעלות
לטעמי, וכמי שהסתובב בתערוכה בשעות פתיחתה הראשונות, הקהל ברובו צעיר. ותסכימו עמי שזה פלח השוק הרחב והצרכני ביותר של האלכוהול על מותגיו.
מאידך, התערוכה פתוחה בראש ובראשונה לקהל המקצועי מתחום המסעדות והברים, לקוחות מוסדיים, לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים.

כל הקומה העליונה, קומת היציע, אפשרה לבאי התערוכה לעשות סיבוב מושלם של 360 מעלות, כשבכל ההיקף מפוזרים ביתני התצוגה.
חלקם מפוארים ומושקעים ביותר, וחלקם צנועים, אך תרומתם לסך הכול לא נפגמה.

מחירי דיוטי פרי מפתים
בקומת הכניסה הופעלו מספר עמדות מכירה שהציעו מותגי אלכוהול במחירי דיוטי פרי מפתים, או כמו שזה נקרא בתערוכה "בהשפעת המחירון הסיטונאי".

התערוכה פתוחה לקהל המקצועי מגיל 21 ומעלה בהצגת תעודת זהות, והיא מתקיימת עד יום חמישי השבוע (3 ביולי) בין השעות 16:00-24:00. קהל זה כולל מלצרים, סומלייה, ברמנים, מסעדנים, עיתונאי יין, שפים, קניינים, סיטונאים, מנהלי בתי מלון, מנהלי מזון ומשקאות, ואחרים.

ביום חמישי 3 ביולי – במסגרת פסטיבל העיר הלבנה ולילה לבן בתל אביב – תפתח התערוכה את שעריה גם לקהל הרחב, שיוכל ליהנות מטעימות כנגד קופונים מוזלים אותם יוכל לרכוש במקום.

מגרשי החנייה של היכל הספורט נוקיה רחבים דיים, והם מוכנים לקלוט ללא בעיה את המבקרים הרבים שללא ספק יגיעו.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר