ראשי מתכונים מסעדות יין חדש על המדף בתי קפה ברים זה טבעי כתבות אורח
 
 
מבצעים טעם עולמי פרסום הכרסום ספרי בישול תיירות Chip & Chips
 
 
למקצוענים צור קשר
 
חיפוש מסעדות     חיפוש באתר 
מתכונים
כתבות
  ראשי --> חדש על המדף
מתכונים לפסח
חדש על המדף

סל הקניות של שחר 189


עודכן בתאריך: 12.8.2012

בסל הקניות השבוע: תערובות אפייה – אחת כן אחת לא, חטיף תפ"א צ'ילי – כדאי לוותר, שוקולד לילדים – לכל גיל אך לא לכל כיס, מארז טבסקו – למי שאוהב, דגני בוקר קינמון – כייף עם חלב ובלי, בייגלה אותיות – לימוד קריאה משמין.


תערובות אפייה של אסם
החברה השיקה לאחרונה סדרה חדשה של מוצרים, שתפקידם להקל על חיי האופים. מדובר בסדרה של תערובות אפייה הכוללת תערובת להכנת עוגת גבינה ותערובת להכנת עוגיות או מאפינס שוקולד צ'יפס.
ניסינו את שתי התערובות והתוצאות היו מעורבות. המוצר להכנת מאפינס התגלה כמוצלח מאוד – המאפים שהכנו יצאו עשירים בטעם ובעלי מרקם לח במידה הנכונה. מהתערובת להגנת עוגת הגבינה, לעומת זאת, יצאה עוגה לא יציבה מספיק, עם טעם לוואי שאי אפשר היה להתעלם ממנו.
בשורה התחתונה: כן לעוגיות ולא לעוגת הגבינה.
15.916.9 ₪. כשרות בד"צ. להשיג בנקודות המכרה.


חטיף תפוח אדמה של שופרסל
מותג הבית של רשת השיווק מתרחב עם שני מוצרים חדשים. מדובר בשני חטיפי תפוח אדמה, שניהם עם אחוז שומן נמוך יחסית, האחד בטעם טבעי והשני בטעם צ'ילי. מבין השניים ניסינו את החטיף בטעם צ'ילי, שכמו כל המוצרים הדומים לו בשוק משלב חומרי טעם ושאר רכיבים לא טבעיים המספקים לו את הטעם המבוקש. המרקם של החטיף היה מוצלח, עם פריכות שהופך את הנגיסה לכיפית, אבל הטעם של החטיף הוציא את כל החשק לאכול ממנו. מתובלן מדי, לא טבעי בטעם, ועם נוכחות של טעם לוואי.
בשורה התחתונה: על חטיף הצ'ילי כדאי לוותר.
8 ש"ח ל-150 גרם. להשיג בשופרסל.
צילום דני לרנר


Sparkles של מקס ברנר
הרשת הידועה השיקה מוצר שוקולדי חדש לילדים. מדובר בדפי שוקולד חלב עגולים בצורתם, המכילים בתוך התערובת סוכריות קופצות. אין כאן חידוש מיוחד, אבל השילוב עובד היטב – ככל שהשוקולד נמס בפה מתגלות עוד ועוד מהסוכריות, וההנאה של הילדים והמבוגרים מהמוצר הייתה גדולה. רק המחיר מעיב על ההנאה.
בשורה התחתונה: מומלץ לכל אחד בכל גיל, אך לא לכל כיס.
23 ₪ ל-60 גרם. כשר חלבי בהשגחת הרבנות בית שמש. להשיג בסניפי השוקולד בר של מקס ברנר ובכל נקודות המכירה.


מארז של טבסקו
מותג הרטבים החריפים הידוע השיק לאחרונה בישראל מארז מיוחד של ארבעה רטבים. זו הפעם הראשונה שהמותג יוצא עם מארז מסוג זה, הכולל טבסקו קלאסי, טבסקו שום, טבסקו חלפיניו וטבסקו צ'יפוטלה מעושן.
השילוב של כולם יחד, בנוסף למחיר הנוח, הופכים אותו למשתלם במיוחד.
בשורה התחתונה: מומלץ לחובבי המותג.
35 ₪ ל-4 בקבוקים, 60 מ"ל כל אחד. להשיג ברשתות השיווק המובחרות


עוגי קינמון של תלמה-יוניליוור
מותג דגני הבוקר הפופולארי השיק מוצר חדש. מדובר באותו העוגי המוכר בכל הקשור לצורה, לגודל ולמידת הפריכות. אין הבדל גם בעמידות של המוצר – הוא אינו נמס מהר מדי בחלב. ההבדל הוא בטעם, לאחר שלמוצר זה הוסיפו כמות גדולה של קינמון, המשפיעה כמובן על הטעם.
בשורה התחתונה: כייף לאכול אותו עם חלב ובלעדיו.
17-20 ₪ ל- 375 גרם. כשרות רגילה ובד"צ. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.


בייגלה אותיות של בייגל בייגל
החברה השיקה לאחרונה מהדורה מוגבלת של המוצר, המיועד לילדים. הבייגלה במוצר עשוי בצורת אותיות א'-ב' השונות, והגודל של כל אחד קטן יחסית. זה טוב מאחר וקהל היעד הם ילדים, שנהנו מאכילתו כמו גם מהמשחק עימו. המבוגרים נהנו פחות, למעט מהאפשרות להשאיר הודעות בעזרתו.
בשורה התחתונה: החטיף טעים, אבל יש דרכים משמינות פחות ללמד את הילדים לקרוא.
10.9 ₪ ל-300 גרם. להשיג בנקודות המכירה הנבחרות.








     

תגובות מבית פנאיקס

פרסם איתנו | צור קשר | תנאי שימוש | הוסף למועדפים | קבע כדף הבית |
דורן תקשורת -כל הזכויות שמורות ל©