סל הקניות של שחר 740

בסל השבוע: שלגוני פרי וירק – גיוון, שוקולד עם מילוי – מומלץ, חלב סויה ושוקו – רק לשפר את הפקק, חליטות תה לקיץ – טובות, מעדן סויה וקוקוס – מוצלח ביותר, בירה במהדורה מוגבלת – מהנה

בסל השבוע: שלגוני פרי וירק – גיוון, שוקולד עם מילוי – מומלץ, חלב סויה ושוקו – רק לשפר את הפקק, חליטות תה לקיץ – טובות, מעדן סויה וקוקוס – מוצלח ביותר, בירה במהדורה מוגבלת – מהנה


שייק פרי Veggie של הגלידות של פלדמן

ליין חדש ומפתיע של שלגונים יצאו באחרונה לשוק, המשלב בין פירות לירקות.בכל אחד מהם יש לא פחות מ-40% פרי וירק, וניתן לבחור בין שני מוצרים – תפוז-גזר או לימונדה-סלק. השילובים עלולים להרתיע, למרות שבפועל הטעמים מאוזנים, וההרגשה היא של שלגון פירותי, ולא כזה המבוסס על ירק. הם לא מתוקים במיוחד, שזו מעלה נוספת.
בשורה התחתונה: גיוון יצירתי שעושה לנו טוב, גם בזכות העובדה שהוא בריא יחסית.
7 שקלים ליחידה, 31.9 שקלים למאגדת של שישייה. כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב. להשיג ברשתות שיווק, במשווקים מורשים ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו פלדמן

Lindt HELLO של לינדט
שוקולד חלב במילוי עוגת גבינה ותותים, נוגט קראנצ'י, קרם עוגיות ושמנת, ושוקולד מריר במילוי קרם שוקולד ועוגיות. אלה המוצרים בסדרה חדשה זו של טבלאות שוקולד, אותן מכוונת החברה לקהל צעיר יותר, והיא ממותגת בהתאם; לא רק בשם, אלא גם בעיצוב ובגודל המוצר.
טעמנו את שוקולד החלב עם מילוי קרם עוגיות, ואת זה עם הנוגט. הקונספט של השוקולד עם המילוי אינו חדש, אבל לינדט יודעת לעשות זאת טוב יותר מהמתחרים שלה. השוקולד איכותי יותר, המילוי מאוזן יותר, ומשתלב היטב עם השוקולד מסביב. בנוסף, רמת המתיקות טובה, כלומר פחותה ביחס למקובל בארצנו. המחירים בהתאם (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אופציה מומלצת למי שמחפש שוקולד בסגנון זה.
4.9/11.9 ל-39/100 גרם. כשרות רבנות ראשית לישראל. להשיג בשופרסל.

חלב סויה ושוקו של חלב הרים טהור מבית מחלבות רמת הגולן
המחלבה מרחיבה את פעילותה, ונכנסת לתחום משקאות סויה. זה קורה עם ההשקה של חלב סויה מועשר וחלב סויה מועשר במתיקות מופחת, הנמכרים כל אחד בבקבוק בנפח 750 מ"ל.
חלב הסויה מוצלח, ללא טעמי לוואי. טעם הסויה מעודן, וגם המתיקות אינה גבוהה, אם כי אנו העדפנו את זה עם המתיקות המופחתת.
במקביל השיקה המחלבה שוקו מופחת לקטוז וללא תוספת סוכר, הנמכר גם הוא באותו הנפח. זהו שוקו מהטעימים שיש בארץ, והעובדה שלא הוסיפו לא סוכר והפחיתו את הלקטוז, הופכת אותו למתאים עבור מי שרגיש לרכיבים אלו. הבעיה היחידה הייתה עם הפקק שפותח את הבקבוקים – הוא לא פעל בכל המקרים בהצלחה, ולכן החלק הפנימי שלו לא התנתק מהמקום, והמזיגה של החלב או השוקו הייתה איטית וקצת מתסכלת.
בשורה התחתונה: אהבנו את המוצרים, אבל רק שפרו את הפקק.
8-10 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.


חליטות תה לקיץ של תה עדנים אורגני

מגוון החליטות של החברה המיועדות לעונת הקיץ, כולל מנגו ופסיפלורה, פטל, תה ירוק ונענע, צ'אי מסאלה, רימונים ורויבוס. ההכנה שלהן נעשית בדרך המוכרת – משרים תיונים בחצי כוס מים רותחים כדי ליצור תמצית, אליה מוסיפים מים קרים. כלומר, אם התרגלתם להכנה של תה קר מהיר אודות לפיתוחים של חברות מתחרות, לא תמצאו כאן את מבוקשכם. מלבד זאת מדובר בתערובות מוצלחות מאוד.
אהבנו את התה הירוק עם הנענע, את המנגו והפסיפלורה, וגם את זה עם הפטל – הן הופכות לתה קר מצוין. הרויבוס פחות התחבב עלינו בגרסתו הקרה, וצ'אי מסאלה קר הוא ממש לא מה שהתכוון אליו איש התה בהודו.
בשורה התחתונה: יש כאן חליטות ממש טובות להכנת תה קר, רק אל תשכחו סבלנות.
14.9 שקלים ל-20 תיונים. להשיג בשופרסל גרין, עדן טבע מרקט, קסטל, אניס, ויקטורי, טיב טעם, סטופמרקט ובבתי טבע.

מעדן סויה וקוקוס של אלפרו
המותג מרחיב את ליין המעדנים המבוססים על חלב סויה, וזה ללא ספק אחד הטובים. השילוב של סויה וקוקוס במקרה זה, יוצר מעדן שיש לו מרקם יחסית מוצק, כזה המזכיר את 'דני'; והטעם שלו הוא טעם של קוקוס, ללא טעם סויה בולט ו/או טעמי לוואי כלשהן. בנוסף, יש לו מתיקות לא גבוהה מדי, והוא מכיל 100 קלוריות למעדן.
בשורה התחתונה: המעדן המוצלח ביותר שהחברה מציעה כיום ללקוחות הנמנעים ממוצרי חלב.
17-18 שקלים ל-4 יחידות, 125 גרם ליחידה. כשרות בית יוסף, בד"ץ אנטוורפאן ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.
צילום אפרת אשל


Summer Edition של TUBORG

יום הבירה הבינלאומי שחל ביום שישי הראשון של חודש אוגוסט, הביא את המותג להשיק מהדורת קיץ מוגבלת של הבירה. השינוי בא לידי ביטוי בשילוב של רכיבים דוגמת לתת קארה אמבר, הנחשב לאחד מלתתי הבוטיק הטובים, שאכן נותן לבירה טעם מעט שונה ועשיר יותר (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אוהבי הבירה ייהנו מאוד מהמהדורה החדשה.
29.9-38.7 שקלים לשישייה. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר