אבו שוקרי המקורי הגיע לתל אביב

במרכז תל אביב הרועשת והמעושנת, בין דוכני אוכל מהיר ושלל ג'אנקיות נפתח לו הסניף התל אביבי של אבו שוקרי (המקורי). באווירה קצת פחות אותנטית מכינים במטבח התל אביבי הגדול את החומוס המשובח שהחל דרכו באבו גוש והפך עם השנים לסמל החומוס בארץ

במרכז תל אביב הרועשת והמעושנת, בין דוכני אוכל מהיר ושלל ג'אנקיות נפתח לו הסניף התל אביבי של אבו שוקרי (המקורי). באווירה קצת פחות אותנטית מכינים במטבח התל אביבי הגדול את החומוס המשובח שהחל דרכו באבו גוש והפך עם השנים לסמל החומוס בארץ.

ישנה קבוצה מצומצמת ואסקלוסיבית של אושיות מתחום החומוס שיכולים לאייש את תפקיד מובילי הניגוב בארץ, אחד מהם ללא ספק הינו אבו שוקרי שלכבוד הפתיחה החגיגית הגיע לת"א מחויט ומחויך.

אבו שוקרי הסביר שת"א הייתה מבחינתו יעד אלמנטרי, אחרי הכל: "רוב הלקוחות מגיעים מת"א, וכל הזמן מבקשים ממני לפתוח חומוס בת"א" הוא מסביר בענווה אופיינית. אבו שוקרי גזר על עצמו עם פתיחת הסניף התל אביבי חיי נסיעות יומיומיות מאבו גוש לת"א בשעות הצהריים וחזרה בערב.

המתכון הוא מבטיח – אותו מתכון. את הטענה הזו בחנתי בקפידה במבחן הלשון ואני מוכרח לומר, החומוס – אותו חומוס משובח, הפיתות – אותן פיתות טריות וחמות, האווירה – תל אביבית אבל צנועה, כמו אבו שוקרי.

חשוב לציין שהתפריט אינו רק חומוס וקולה. ניתן למצוא מגוון מאכלים ים תיכוניים טעימים (עלי גפן ממולאים באורז אדום שיפילו אתכם מהכסא) ממש כמו באבו גוש: חומוס גרגירים (16 שקל), חומוס בשר (26 שקל), שלוש יחידות קובה בשר (16 שקל), תוספת של פלאפלים וחמוצים (4 שקל), סלט ערבי, טבולה, חצילים ומיני סלטים אחרים (12 שקל למנה), פלטת סלטים גדולה עם שלושה סוגי סלטים (30 שקל).


אבו שוקרי מאבו גוש, רחוב פרישמן 22, תל-אביב
טלפון : 5233113.
שעות פתיחה : 09:00-01:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר