אביטל זלמנוביץ תבנה אסטרטגיה תקשורתית ותלווה את פיצה מטר

באחריות המשרד לבנות אסטרטגיה תקשורתית ל'פיצה מטר', במיוחד לאור כל השינויים שעברה החברה כולל החלפת בעלים ומנהלים, בנייה וחיזוק המותג פיצה מטר', קשרי עיתונות, יזמות תקשורתית, דברור ויצירת שיתופי פעולה

משרד "אביטל זלמנוביץ – אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי" בבעלותה של אביטל זלמנוביץ, קיבל לידיו את ליווי את רשת 'פיצה מטר'.

באחריות המשרד לבנות אסטרטגיה תקשורתית ל'פיצה מטר', במיוחד לאור כל השינויים שעברה החברה כולל החלפת בעלים ומנהלים, בנייה וחיזוק המותג פיצה מטר', קשרי עיתונות, יזמות תקשורתית, דברור ויצירת שיתופי פעולה.

'פיצה מטר' היא רשת הפיצריות שהגיעה לישראל מדרום אמריקה, וייחודית באופן מכירת הפיצות ללקוחות לפי מטר רץ. החברה בבעלות והנהלה חדשה. ולרשת 9 סניפים ברחבי הארץ.

משרד "אביטל זלמנוביץ – אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי" שם דגש על הסינרגיה בין אסטרטגיה, שיווק ותקשורת.
במשרד מחלקות שונות הנותנות מענה ללקוחות מתחומים שונים, כמו גופים ציבוריים, לקוחות מתחום הכלכלה, שוק הון, צרכנות, עיצוב, בריאות ועוד.

בין לקוחות המשרד: 'ורדינון', 'נעמן', נרות KasseL, WonderFeel מבית 'חממית', Green & Blue – מוצרי ספא, Neta – רוקחות מן הטבע, 'בית דניאל', 'משכנות רות דניאל', 'בית אריאן לב', 'האקדמיה הישראלית לכלבנות', ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר