אגאדיר בפחית: קופסאות פח בסגנון רטרו כמתנה ללקוחות הרשת בהזמנת TAKE-AWAY

קופסאות ה-RETRO TIN BOX, בשיתוף מותג הרטבים העולמי 'Heinz', מכילות אביזרים משלימים המעתיקים את חוויית הבילוי של 'אגאדיר' אל בית הלקוח

רשת המסעדות 'אגאדיר' חונכת את ה-RETRO TIN BOX, קופסאות פח מעוצבות בסגנון רטרו, אשר יישלחו כמתנה ללקוחות הרשת בהזמנת TAKE-AWAY. הקופסאות, בשיתוף עם מותג הרטבים העולמי 'Heinz', מכילות אוסף רטבים להשלמת הארוחה, ומגוון פריטים להיגיינה אישית כגון מגבונים לחים, מפיות נייר וקיסמי שיניים.
הקופסאות נועדו לאחסון נוח של האביזרים המשלימים ולשימוש רב-פעמי, לנוחותם של לקוחות ה-TAKE-AWAY.

קופסאות ה-RETRO TIN BOX, במהדורה מוגבלת, משווקות במסגרת מגוון החידושים של הרשת במטרה להעניק ללקוחותיה את התחושה האנרגטית והעדכנית שלה, תוך שמירה על רענון וחדשנות.

קופסאות ה-RETRO TIN BOX ישווקו בשני גדלים בהתאם לסוג המשלוח, ועיצובן מאפיין את השפה הפרסומית של רשת 'אגאדיר' הבאה לידי ביטוי בצבעי האדום והלבן המעטרים את קופסאות הפח.
לקונספט עיצוב ה-RETRO TIN BOX אחראית המעצבת אדווה הופשטיין, בוגרת מגמת עיצוב תעשייתי בבצלאל.

כל סניפים אגאדיר פתוחים כל יום עד 3:00 לפנות בוקר, ובסופי שבוע (חמישי-שישי) עד השעה 4:00 לפנות בוקר. סניף נמל ת"א פתוח עד 6:00 בבוקר מדי יום. סניף ה"אמבסי" פתוח מהשעה 09:00 בבוקר ועד 02:00 ומגיש גם ארוחות בוקר. שירות המשלוחים של הרשת פעיל בין השעות 12:00 בצהריים ל- 3:00 לפנות בוקר בטלפון 5690*.
www.agadir.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר