אגאדיר EMBASSY תל אביב – סניף הדגל של הרשת בקונספט בית שגרירות

המהלך מלווה בקמפיין פרסום בכיכובם של חיילי שגרירות במדים, הכולל שלטי חוצות, עיתונות, ופעילות במדיה החברתית

מה עושה רשת המבורגרים שמצליחה, ולעומד בראשה יש רעיונות חדשים כדי להזיז את ההמבורגר שלו?
כנראה מה שעשה איתן טרבלוס, בעל רשת אגאדיר,  שהקים וחנך את  'אגאדיר EMBASSY' ברחוב בן יהודה בתל אביב, סניף הדגל של הרשת בקונספט בית שגרירות.
טרבלוס אומר: "חנוכת 'אגאדיר אמבסי' הינה חלק ממהלך רחב היקף, במסגרתו תקים הרשת סניפי קונספט המותאמים לקהל היעד בערים השונות. סניף אגאדיר אמבסי מעניק לקהל היעד התל אביבי מענה איכותי וטרנדי ברוב שעות היממה".

המהלך מלווה בקמפיין פרסום בכיכובם של חיילי שגרירות במדים, הכולל שלטי חוצות, עיתונות ופעילות במדיה החברתית. על קמפיין הפרסום והמיתוג לסניף אחראי סטודיו MOO&AR בבעלות קרן ארנלדס ומשה מוגרבי.

'אגאדיר EMBASSY' הוא סניף קונספט בהשראת חדרי V.I.P במועדונים, מקום קטן ואיכותי בעל אווירה אינטימית. העיצוב כולל פורמטים שונים של ישיבה: בר לצעירים, פינות אינטימיות לזוגות, ושולחנות בילוי לחברים, כמו כן יש פטיו חיצוני עם דק מעץ ופינות ישיבה מגוונות. בסניף ניתן למצוא מכונת ג'וקבוקס שהובאה מחו"ל, המאפשרת לאורחים לבחור את המוסיקה המועדפת עליהם ובכך להתאים את האווירה של הסניף לתחושה שיתופית, אינטימית וצעירה, זאת בנוסף לערבי LIVE DJ בימים ראשון וחמישי.
הסניף החדש, ברחוב בן יהודה 120, ממוקם היכן שהייתה המסעדה 'ליברה' של השפית מיקה שרון.
את התפריט למקום הרכיב השף יענקל'ה שיין, והןא כולל את מנת הדגל של הסניף 'המבורגר אמבסי'– תערובת של חלקי בשר מובחרים, בשר בקר טר י עסיסי שאינו מתובל.
מנות נוספות הן 'אמבסי 250 גרם' ו'בייבי אמבסי' – מנה שמוגשת בצורה של שלישיות, חמישיות ושביעיות של המבורגרים בצלחת 3 קומות, יחד עם מגוון תוספות.

בתפריט מנות ראשונות כמו אנשובי ספרדי, סלמון כבוש עם זרעי עגבנייה ונגיעות פסיפלורה, קרפצ'יו בקר עם ארטישוק ופרמז'ן רגיאנו, צובאי הונגרי חם עם ארטישוק, אספרגוס ובצל בבלסמי, טרטר בקר עם אבוקדו בבלסמי מיושן. 

סניף ה"אמבסי" פתוח מהשעה 09:00 בבוקר עד 02:00 לפנות בוקר, ומגיש גם ארוחות בוקר. שירות המשלוחים של הרשת פעיל בין השעות 12:00 בצהריים ל- 3:00 לפנות בוקר בטלפון 5690*.
www.agadir.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר