אגרול ים תיכוני

ל- 6-8 מנות/סועדיםחומרים: 2 גזרים מקולפים חתוכים ג'וליאן דק (פרוסות דקות)½ ראש כרוב חתוך דק5 גבעולי סלרי חתוכים לאמנסה (פרוסות דקות, חצי קשת)100 גר' חזה עוף טחון90 cc טריאקי (למי שאין טריאקי – 1/3 סויה, עם 1/3 דבש, 1/3 יין אדום+כפית קפה נמס)90 cc סויהבצק פילו 6 דפים / או בצק סיגרים2 כפות קמח רגיל (בשביל הבצק פילו)½ כוס מים (בשביל הבצק פילו)אופן ההכנה:מטגנים במעט שמן סויה את כל הירקות עד לרכות. מוסיפים את החזה עוף הטחון לירקות המבושלים (עד סגירת הבשר לצבע לבנבן – חצי בישול).לאחר מכן מוסיפים את הרטבים ומחכים עוד 4 דק' על אש נמוכה ואז מכבים את האש. מסננים את הרוטב מהירקות והבשר ומחכים לקירור התערובת. לאחר שהתערובת קרה – לוקחים דף מהבצק ושמים באמצע הדף את התערובת ומקפלים משני הצדדים ואז מגלגלים, ולפני סוף הגלגול מוסיפים את הבלילה של הקמח עם המים בשביל הדבקת הדף. מטגנים בשמן עמוק עד הזהבה. לאניני הטעם – לתערובת הקרה מוסיפים פטרוזיליה וכוסברה קצוצה.ממתכוני "מעריב גורמה קיץ 2005"

ל- 6-8 מנות/סועדים

חומרים:
2 גזרים מקולפים חתוכים ג'וליאן דק (פרוסות דקות)
½ ראש כרוב חתוך דק
5 גבעולי סלרי חתוכים לאמנסה (פרוסות דקות, חצי קשת)
100 גר' חזה עוף טחון
90 cc טריאקי (למי שאין טריאקי – 1/3 סויה, עם 1/3 דבש, 1/3 יין אדום+כפית קפה נמס)
90 cc סויה
בצק פילו 6 דפים / או בצק סיגרים
2 כפות קמח רגיל (בשביל הבצק פילו)
½ כוס מים (בשביל הבצק פילו)


אופן ההכנה:
מטגנים במעט שמן סויה את כל הירקות עד לרכות. מוסיפים את החזה עוף הטחון לירקות המבושלים (עד סגירת הבשר לצבע לבנבן – חצי בישול).
לאחר מכן מוסיפים את הרטבים ומחכים עוד 4 דק' על אש נמוכה ואז מכבים את האש. מסננים את הרוטב מהירקות והבשר ומחכים לקירור התערובת.
לאחר שהתערובת קרה – לוקחים דף מהבצק ושמים באמצע הדף את התערובת ומקפלים משני הצדדים ואז מגלגלים, ולפני סוף הגלגול מוסיפים את הבלילה של הקמח עם המים בשביל הדבקת הדף.
מטגנים בשמן עמוק עד הזהבה.

לאניני הטעם – לתערובת הקרה מוסיפים פטרוזיליה וכוסברה קצוצה.



ממתכוני "מעריב גורמה קיץ 2005"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר