אדום אדום נכנסת לשוק המלונות בתל אביב

אדום אדום, מותג בשר הבקר הטרי של תנובה, יחל בשיווק מוצריו למלונות תל אביב והמרכז. המוצרים ישווקו באמצעות תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה בשיווק ומכירות לשוק המזון המקצועי

אדום אדום, מותג בשר הבקר הטרי של תנובה, יחל בשיווק מוצריו למלונות תל אביב והמרכז.
המוצרים ישווקו באמצעות תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה בשיווק ומכירות לשוק המזון המקצועי.

אדום אדום יחדירו המוצרים למלונות תל אביב באופן הדרגתי. בשנה הראשונה צפי הכנסות של 5 מיליון שקלים, ובשנה השנייה: 10-12 מיליון שקלים.

עד כה ניתן היה לצרוך את מוצרי אדום אדום ברשתות המזון בלבד. מעתה תספק תנובה שף לאדום אדום פלטפורמת שיווק ומכירות לשוק המקצועי, ונתחי אדום אדום צפויים להיכלל בתפריטי המלונות בת"א ובמרכז – לחדרי ומסעדות המלונות, ולאירועים המתקיימים בהם.

לצד נתחי הבקר המסורתיים, כגון אנטריקוט, כתף, אסאדו ועוד, יוכלו בתי המלון להציע לאורחיהם גם נתחי פרימיום איכותיים הכוללים שייטל, סינטה צ'אך ועוד – שהנם נתחים רזים, מנוקרים ומשוישים, ובעלי טעם משובח.
המוצרים כשרים בהשגחה ופיקוחו של הרב זאב ויטמן – רב תנובה, והרב ליכטנשטיין נציג הרבנות הראשית לישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר