"אדום אדום" של בקר תנובה יוצאת עם אייקונים המהווים שפה חדשה ואחידה לטיפול בבשר

האייקונים משולבים באריזות מוצרי השירות העצמי של החברה, וכן כפוסטרים וחוברות מידע ברשתות השיווק. כמו כן מצורף מקרא המסביר את פשר הסימול ומתרגמו לכדי מעשה: צלייה בתנור, טיגון והקפצה, על האש, בישול בקדירה, וטחינה

לראשונה בישראל, אייקונים הכוללים הנחיות לטיפול בבשר בקר טרי. תשלובת בקר תנובה, משווקת מותג בשר הבקר הטרי "אדום אדום", ומציעה לצבור הרחב אייקונים הכוללים את מירב המידע וההנחיות הנחוצים לטיפול בנתחי בשר טרי שונים.

האייקונים כוללים הצגה ויזואלית של נתחי בשר הבקר הטרי המוצעים לציבור, כשלצד כל נתח מירב המידע אודותיו, כגון שיטות בישול מומלצות לכל נתח, משך זמן הבישול והצלייה, ועוד. כל הנחייה כוללת הסבר מילולי ומלווה באיור מתאים.

האייקונים מוצעים עבור מגוון הנתחים הרחב של "אדום אדום", ובכללם סינטה, אנטריקוט, נתחי פרימיום מובחרים, צלעות פילה ועוד.

האייקונים מוצגים לצרכנים על גבי אריזות מוצרי השירות העצמי של "אדום אדום" באמצעות פוסטרים המוצבים ברשתות השיווק, וחוברות הסבר המחולקות חינם ברשתות. כמו כן מצורף מקרא המסביר את פשר הסימול ומתרגמו לכדי מעשה: צלייה בתנור, טיגון והקפצה, על האש, בישול בקדירה, וטחינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר