"אדום אדום" של תנובה משיקה ערכת בשר לחמין ומרק

עם הגיע החורף משיקה "תשלובת בקר תנובה" ערכת בשר לחמין ומרק, ראשונה מסוגה, תחת מותג "אדום אדום". הערכה כוללת נתחי בשר בקר טרי המתאימים באופן ייחודי לבישול ממושך הנדרש להכנת חמין איכותי או למרק בשר חורפי עשיר

עם הגיע החורף משיקה "תשלובת בקר תנובה" ערכת בשר לחמין ומרק, ראשונה מסוגה, תחת מותג "אדום אדום". הערכה כוללת נתחי בשר בקר טרי המתאימים באופן ייחודי לבישול ממושך הנדרש להכנת חמין איכותי או למרק בשר חורפי עשיר. השקה זו עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של "אדום אדום" להרחבת סל הפתרונות לצרכן בתחום מוצרי הנוחות, שיקלו בידיו את מלאכת הבחירה, הקנייה ובישול מוצרי בשר טרי.

הערכה מכילה נתחים משובחים, עצמות מוח ועצמות חוליה ומתאימה לארוחה משפחתית בת 4 נפשות לסיר חמין או ל-6 סועדים למרק על טהרת בשר.

יתרונה הבולט של הערכה הינו בשלוב נתחים שונים המהווים את המתכון המנצח להכנת תבשיל חמין או מרק עשירים בבשר, זאת בשילוב עצמות המקנות לתבשיל את טעמו הייחודי. הערכה חוסכת מהלקוח את הצורך בהגעה ישירה לקצביה ובבחירה אישית של הנתחים השונים המתאימים לתבשיל. כמו כן, מהווה הערכה פתרון עבור מי מבין חובבי החמין שטרם התנסה בהכנתו, עקב חוסר ידע לגבי אופן בחירת הנתחים המתאימים. על האריזה מצורפת המלצה למתכון.

"עם בוא החורף הולך וגדל הביקוש למוצרי בשר להכנת מרקים עשירים וקדירות לבישול ממושך ובראשם התבשיל הישראלי לאומי – החמין, המהווה פתרון מסורתי לארוחה בשרית טעימה ומחממת", מסר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק תשלובת בקר תנובה".

ערכת החמין נמכרת במדפי השירות העצמי ברשתות באריזה אישית במשקל מוערך של כ- 1000 גרם לערכה.

הערכה כשרה תחת השגחתו ופיקוחו של הרב זאב ויטמן – רב תנובה
והרב ליכטנשטיין נציג הרבנות הראשית לישראל.


מחיר הערכה- 44.99 שקל לק"ג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר