אדום כהה הכשירה מטעימים לקראת טעימות החג בחנויות היין

חברת אדום כהה, אשר משווקת את יינות היקבים ססלוב, טוליפ, עגור וכרמי יוסף-ברבדו, קיימה באחרונה יום סיור והכשרה לחברת בורדו ישראל – המרכז לקידום היין בישראל. הסיור כלל ביקור בכרם ניר שבעמק האלה וביקב עגור שבמושב עגור

חברת אדום כהה, אשר משווקת את יינות היקבים ססלוב, טוליפ, עגור וכרמי יוסף-ברבדו, קיימה באחרונה יום סיור והכשרה לחברת בורדו ישראל – המרכז לקידום היין בישראל. הסיור כלל ביקור בכרם ניר שבעמק האלה וביקב עגור שבמושב עגור.

כרם ניר, בבעלות הכורם המוכשר עמית ניר, היה התחנה הראשונה בסיור. הוא הגיע אל צוות בורדו ישראל באמצע הבציר, על מנת לספר על הטרואר הייחודי ועל הזנים הגדלים באופן מופתי בוואדיות של עמק האלה.

בהמשך, ביקב עגור, התבצעה הדרכת יין מקצועית על ידי שוקי ישוב – יינן יקב עגור, ועל ידי לאון טורקאן – מנכ"ל חברת אדום כהה. ההסברים שולבו בטעימת התירוש שבתהליכי תסיסה ביקב עגור, וכן בטעימה ממגוון היינות של היקבים ססלוב, טוליפ, עגור וכרמי יוסף-ברבדו. כל היינות שנטעמו מוצעים למכירה בתקופת ראש השנה.

אנשי צוות בורדו הוכשרו במיוחד על ידי חברת אדום כהה, כדי שיוכלו להעניק חוויית קנייה נעימה ומקצועית ללקוחות רבים אשר יפקדו את חנויות היין לפני החג, הם יפשטו על למעלה מ-80 נקודות מכירה, ויציעו לצרכנים ממגוון היינות של יקבי הבוטיק המשווקים על ידי אדום כהה.

בין היינות של אדום כהה: סדרות הג'סט והריזרב של יקב טוליפ, סדרת האביב של יקב ססלוב,  סדרת הדגל של ססלוב – אדום קברנה סוביניון ואדום שירז קברנה, ; יינות יקב כרמי יוסף-ברבדו – הקברנה סוביניון; וסדרת קסם (קברנה סובניון-מרלו) של יקב עגור. בטעימות יופיע גם יין השמירה המיוחדת של עגור.
היינות המוצעים נבחרו בקפידה, כך שיתאימו לטעמם ולכיסם של הצרכנים השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר