אדום לבן ביקבים: אירועי סוכות

אמנוגמיה – תערוכה מציוריו של בן פישל
במסגרת סדרת "יין פוגש אמנות" מארחים יקבי עמק האלה תערוכה מציוריו של בן פישל, "אמנוגמיה", שבחר להתפרנס מאופנה ולנהל עם האמנות זוגיות אינטימית. התערוכה כוללת כ- 20 ציורים בטכניקות שונות על מצעים מגוונים – מעץ לבוד ועד נייר, שצוירו בשנים האחרונות. בכל הציורים הדימוי המרכזי הוא דמות האדם – פורטרטים או גוף מלא ברמות שונות של הפשטה, שנולדו מתוך הלקסיקון הנפשי האישי של האמן.
התערוכה תינעל ב- 10 באוקטובר, ערב שמחת תורה. בכל ימי התערוכה ניתן יהיה ליהנות מטעימה של מגוון יינות המרלו של היקב. הכניסה לתערוכה – חופשית!

יקב בנימינה מארח את חנן יובל וחבורת הזמר "הבנימינים"
ביום ראשון ה- 4.10.09 בשעה 20:00, יארח יקב בנימינה את חנן יובל וחבורת הזמר "הבניינים" של המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה, לערב של שירה, נוסטלגיה ארצישראלית ויין. היקב מזמין את הקהל הרחב ליהנות מהערב הסתווי שיחל כבר בשעה 18:30 עם שדרת טעימות של יינות, קוקטיילים וארוחה קלה.
מחיר כרטיסים במכירה מוקדמת: 40 ₪. בערב המופע: 45 ₪. לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים: טל. 04-6288042, www.binyaminawines.co.il.

חגיגות יין ופעילויות לכל המשפחה ביקב דלתון
יקב דלתון מזמין את אוהבי היין והמטיילים לחגוג את חג הסוכות בהפנינג עם אטרקציות לכל המשפחה, שיכלול סיורים ביקב ובאזור הכוללים את טעימת הענבים שנבצרו, פעילויות ומתקני שעשועים, טעימות של תירוש המופק מסחיטה, מתקנים מתנפחים, פינות יצירה ועבודות יד לילדים, אפיית פיתות בדואיות אותנטיות, ופעילויות נוספות. המבקרים ביקב בחול המועד סוכות יוכלו אף ליהנות ממרכז המבקרים של היקב, המציע טעימות ממבחר יינות היקב בליווי הסברים.
עלות הפעילויות: 10 שקלים לילד ו- 12 שקלים למבוגר. ליצירת קשר: טל. 04-6987683 (שלוחה 3).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר