אהבה NETO: רשת קפנטו מתגייסת למען ילדי וראייטי ישראל

רשת קפנטו מתגייסת למען ילדי "וראייטי" ישראל ויוצאת במהלך שיווקי בהשקעה של כ– 250,000 ₪, לקראת יום ההתרמה השנתי של הארגון, שיתקיים ב- 14.2.

צילום: בן זידרמןבמסגרת המהלך, תמותג הרשת כולה, תחת הקונספט: "אהבה NETO" – 'קפנטו' למען ילדי וראייטי. המיתוג יבוא לידי ביטוי מחוץ לסניפים (מדבקות העוטפות את הסניפים ויוצרות אפקט של מתנה) וכמובן בתוך הסניפים עם מודעות, גלויות וכיוב'. בנוסף, ילבשו עובדי הרשת חולצות ייחודיות בתקופת הפרויקט. הפעילות המיתוגית, תבוצע על-ידי משרד הפירסום והמיתוג איידיאה.

כחלק מהפרויקט ולמען הפעילות, תמכור הרשת עוגיות לב במארזים מיוחדים בסניפים, כאשר כל ההכנסות יוקדשו לילדי וראייטי.

המהלך ילווה במסע פרסום תחת הכותרת : 'אהבה מביאה אהבה', הקורא לתרום ברוחב לב למען ילדיי וראייטי, אשר יכלול מודעות בעיתונות.

בנוסף, קפנטו תהיה גם אחת מנותנות החסות של "רוקדים ושרים למען ילדי הזהב", האירוע השנתי של הארגון, בשיתוף זכיינית ערוץ 2, רשת. השנה יתקיים הערב במתכונת ספיישל רוקדים עם כוכבים ובהשתתפות כוכבי התוכנית וסלבס נוספים רבים.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה