אודם הבר – צימרים מומלצים במושב אודם ברמת הגולן

למיזם הצימרים שלהם קראו יוכי ובועז "אודם הבר", לזכר הבת בר שנפטרה בגיל 11 לפני 15 שנה. אין ספק שצימרים אלה, שנבנו באהבה כה רבה ובהשקעה של אישיות ונשמה, הם מזכרת יותר מאשר ראויה לאובדן כה גדול

יוכי ובועז רפפורט חיים כבר 30 שנה במושב אודם בצפון רמת הגולן. היה להם מפעל לפירות מסוכרים במקום בו שוכן היום יקב הר אודם המעולה של משפחת אלפסי, וכמי שאוהבים לשרת ולתת, הם חלמו על מיזם צימרים.
לפני שנה וחצי הם החליטו לעשות מעשה ולהקים בצמוד לביתם שלושה צימרים, כאשר תוך כדי העבודה נולדה גם המרפסת הסגורה שהפכה לחדר אוכל. בועז, שאת כל התכנון והבנייה עשה עם בעלי מלאכה דרוזים מהאזור, בנה בעצמו את כל הריהוט, וכפי שהוא מעיד, פעל בשיטת ניסוי וטעייה, עד שהגיע לתוצאות הרצויות לו. כל הטעם הטוב והפיצ'יפקעס ברחבי מבנה הצימרים הם מגע ידם של בועז ויוכי, כולל איסוף פריטים כמו מאזניים, טלפונים ומכונת כתיבה ישנים התורמים לאווירה.

למיזם הצימרים שלהם קראו יוכי ובועז "אודם הבר", לזכר הבת בר שנפטרה בגיל 11 לפני 15 שנה.
אין ספק שצימרים אלה, שנבנו באהבה כה רבה ובהשקעה של אישיות ונשמה, הם מזכרת יותר מאשר ראויה לאובדן כה גדול.

את הצימרים הם פתחו בסוף אוגוסט 2006, מיד אחרי מלחמת לבנון השנייה. את הסיפתח עשו שלושה אורחים מכובדים, שהיו אמורים אחרי ארוחת הבוקר לנסוע לעשות קייאקים בירדן, אך במקום זה, ומאחר שכל כך נהנו, נשארו והזמינו את החבר'ה שלהם לאירוח אצל יוכי, שעשתה קורס גבינות ורוקחת ריבות כבר קודם, ואת הלחמים התחילה לאפות עם הקמת הצימרים.

כיום יש באודם הבר שלושה צימרים המלאים בסופי שבוע מיום חמישי, ויוכי ובועז עדיין לא חושבים על המשך פיתוח והוספה.

החדר בו שהינו פשוט מהמם בשפע ובאינסוף פרטים בו. החל ממיטה מרשימה ומעוצבת בנגרות ומזרן נוח ואמבטיית ג'קוזי מרווחת, דרך שטיחים, תמונות רומנטיות ממוסגרות עץ ע"י בועז, ידיות מפורזלות, כלים עם פרחים, עיטורי שושנים רומנטיים בנוסח מיכל נגרין. אפילו הטלוויזיה (לשירותכם Yes) ממוקמת על מתקן עץ פרי יצירתו של בועז.

מה אין פה? תפוחי עץ, קנקן מיץ לימון טרי במקרר, ליקר דובדבנים מעשה ידיה של יוכי, עוגה, עוגיות, מאפים נוספים וממתקים. שפע סבונים, כולל סבון פילינג, בכלים מיוחדים.
בערב – הפתעה: מרק ירקות חם שמגיע לחדר עם כיכר לחם כפרי עם אגוזים, הכל כמובן מעשה ידיה של יוכי.

את ארוחת הבוקר תאכלו בחדר אוכל מעוצב לא פחות. על השולחן: דג כבוש, סלמון, גבינות צהובות ולבנות למיניהן – רגילות ומתובלות, סלט גזר וכרוב, זיתים בכבישה עצמית, עגבניות מיובשות בשמן ושום, וגם חריפות, ריבות תוצרת בית – כולל ריבת גזר. מיני פירות מיובשים נוסח ממתקים עם ובלי שוקולד (בועז טבל בעצמו רת הפירות בשוקולד אותו בוקר). ואז מגיעות המנות החמות: חביתת ירק, פשטידת גבינות, סלט ירקות גדול נוסף עם קוביות טופ,ו ולחמים מאפה בית – לחמניות משני סוגים וכיכר לחם עם גרעיני דלעת. ועם אלה מיץ תפוזים טבעי ושתייה חמה.

מחיר לצימר ללילה, כולל ארוחת הבוקר: 700 ₪.

למי שרוצה צימר מנותק מבית המשפחה – אודם הבר לא בשבילו. אבל בשביל מי שרוצה צימר מדוגם, מושקע ומוקפד – ולא אכפת לו שהצימר ממוקם מעל בית המשפחה אך בנפרד – ממש כפי שפגשנו בטוסקנה – אודם הבר מומלץ.


אודם הבר
יוכי ובועז רפופורט
חדרי אירוח באווירה רומנטית
מושב אודם רמת הגולן
טל. 04-6837725, 052-2324504
[email protected]
www.odemhabar.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר