אוויר הרים צלול כיין ברמת הגולן: טיולים וטעימות יין בהר אודם

ניתן וכדאי לטייל ביער אודם. המסלול הקצר הוא מסלול מעגלי לג'ובה הגדולה. המסלול, שמתחיל 200 מ' מצפון לכניסה למושב אודם, הוא כולו בצל עצי האלון המרהיבים של יער אודם. המסלול הארוך (בין 4 ל- 8 שעות) יוצא מאודם ומטפס לפסגת ההר הצופה על צפון הגולן ועמק החולה, וכמובן החרמון, ויורד צפונה דרך מטעי הדרוזים לתוך חלקו הצפוני של יער אודם

נוסעים צפונה לראות את השלג, לעשות סקי בחרמון או לבלות בצימר? אזור אודם מציע אינספור אטרקציות תיירותיות, ביניהן סיור וטעימות יין ביקב הר אודם, טיול טרקטורונים בג'ובה הגדולה וביערות האזור, ביקור ביער האיילים ועוד.

יקב הר אודם, הזוכה בתואר "יקב בוטיק ישראלי הטוב ביותר לשנת 2006", זכה לאחרונה בשתי מדליות זהב מתערוכות היין הבינלאומיות בפנמה ובארגנטינה, מזמין את המטיילים ברמת הגולן לבילוי חם ונעים הכולל סיור וטעימות יין ביקב.
הסיור מתבצע על ידי בני משפחת אלפסי, מקימי היקב ומנהליו, וכולל הסברים על תהליך עשיית היין, על טכנולוגית היצור המשלבת חדש ומסורתי לטובת איכויות גבוהות, ועל מקור הענבים וייחודם.
היקב אף מציע אפשרות למגוון אירועים פרטיים, מארוחות אינטימיות ועד לחגיגות ימי הולדת וימי עיון מקצועיים.

פעילויות תיירותיות באזור אודם:
אתר החרמון הממוקם כ-25 דקות מצפון למושב אודם
טיולים ברגל או בטרקטורונים

ניתן וכדאי לטייל ביער אודם. המסלול הקצר הוא מסלול מעגלי לג'ובה הגדולה. המסלול, שמתחיל 200 מ' מצפון לכניסה למושב אודם, הוא כולו בצל עצי האלון המרהיבים של יער אודם. המסלול הארוך (בין 4 ל- 8 שעות) יוצא מאודם ומטפס לפסגת ההר הצופה על צפון הגולן ועמק החולה, וכמובן החרמון, ויורד צפונה דרך מטעי הדרוזים לתוך חלקו הצפוני של יער אודם. ניתן לסיים את הטיול על כביש מסעדה בוקעתא, או להמשיך ממקום החיבור לכביש בסימון שבילים ירוק לבן לכיוון ברכת רם ועמק יעפורי, כשהמשך המסלול בתוך מטעי הדרוזים, ובסופו תצפית מרהיבה על ברכת רם והליכה קלה סביבה.

עוד מסלולי טיול:
§ מצודת נמרוד – ניתן לעשות סיור יום.
§ טיול טרקטורונים בטריפטראק – מומלץ בשעות אחה"צ לקחת טיול לכיוון הר אודם לתצפית אל צפון הגולן, עמק החולה והחרמון ולצפייה בשקיעת חורף מרהיבה.

לחובבי הטבע – יער האיילים
יער האיילים נמצא סמוך ליקב הר אודם ומציע בילוי לכל המשפחה. להסתובב ולהאכיל את האיילים ואף לישון לידם באוהלים.

חוויה מהסרטים בקיבוץ אל רום
מיצג מרגש המגולל את סיפור קרב הגבורה של צוותו של אביגדור קהלני מחטיבה 7 בחיל השריון במלחמת יום הכיפורים. אחרי המיצג מומלץ לנסוע לאנדרטה הממוקמת 10 דקות מהקיבוץ ולצפות באתר הקרב עצמו.

מי שמרחיק קצת מהר אודם יוכל למצוא אינסוף אפשרויות נוספות לטיולים ופעילויות. בקיבוץ מרום גולן יש טיולי טרקטורונים ,סוסים וג'יפים וכמובן מסעדת הבוקרים המוכרת. בקיבוץ עין זיוון שוקליטריה ביתית בה מייצרים מעדנים הנמכרים באזור ועוד.

אתרי לינה מומלצים
בהר אודם שלוש סוויטות נופש חדשות של משפחת רפופורט, המאובזרות להפליא – "אכול ושאטו" ניסה ומאשר, ואף ממליץ בחום.
כמו כן ניתן להזמין מקום בחדרי האירוח של מושב הר אודם.

הנחיות נסיעה:
מגשר בנות יעקב עולים לכיוון קצרין וממשיכים לכיוון עין זיוון. בצומת השריון פונים שמאלה ונוסעים ישר עד מושב אודם – לא תחמיצו את השלטים הגדולים בדרך בין מושב שעל למסעדה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר