אוונגרד – אמריקה בהרצליה פיתוח

בצהרים הם מצליחים כאן. ומה בערב? מגיעים בליינים? האם חלק מהיי-טקיסטי הצהרים חוזרים בערב ע0ים בנות/בני זוג לבירה ונישנוש מול מסכי הספורט? כנראה שכן, וטוב שכך

ביום קיץ ישראלי לוהט בעיצומו של מה שצריך להיות סתיו, ובמתחם המסעדות של הרצליה פיתוח, בצמידות היכולה לעורר חשש לאגאדיר, בין השאר, נכנסנו לתפאורה דיסנילנדית של דיינר אמריקאי מהסוג התוסס והצעיר – לא דיינר של עיר שדה שלווה, עם מראה ומוזיקה תואמים ונכונים. הקירות גדושים בתמונות ומזכרות כל-אמריקניות,. למראה מאווררי התקרה המסתובבים להם במונוטוניות, יש ציפיה שתיכף קלינט איסטווד הצעיר יכנס פנימה ויסדר את העניינים.

ברוכים הבאים לסניף החדש של מסעדת אוונגרד, שאחרי עשר שנות פעילות ברמת החייל – ת"א, פתחה לא מכבר מסעדת "אוונגרד" סניף חדש גם בהרצליה פיתוח.
זכייני הסניף ההרצלייני – מישל וקנין ודני סגל – מסעדנים מנוסים וחביבים מאוד, כפופים לדיוויד לוי, הבעלים של "אוונגרד" ברמת החייל, הרואה בהם תחילתה של רשת ארצית, ועובדים גם הם במתכונת של דיינר אמריקאי בשילוב ספורטס-בר.

במסגרת זו מציע הסניף תפריט עשיר יחד עם אווירה כייפית היישר מאמריקה, ושידור רציף של משחקים ותחרויות ספורט מכל העולם, על מסכי הפלזמה הפזורים ברחבי המסעדה.

מגוון המנות מתבסס על תפריט בשרי הכולל גם מנות אותן חולקים יושבי השולחן – Sharing, המבורגרים ותוספות בזיקה למטבח האמריקאי. עוד מוצעים באוונגרד הרצליה פיתוח ממבחר המשקאות האלכוהוליים הכוללים גם "מסלולים" שונים (3 שוטים של וודקה/ טקילה/ וויסקי) ובירות תוצרת חוץ.

הגענו לכאן בשעת צהרים מוקדמת. ההיי-טקיסטים מהסביבה הסמוכה כבר גדשו את השולחנות, ועד שהגיעה המלצרית החביבה ולאחר מכן המנות שהזמנו, נהנינו להקשיב לנעשה בשולחן סמוך – בו קימבץ צעיר נלהב בסלולרי את חבריו שהגיעו זה אחר זה אחריו, כדי לחלוק לא רק את האוכל אלא בעיקר חומרי לימוד, כולל תקציר מלהיב של המניפסט הקומוניסטי בשישה דפים. פיתיון שהוא זרק להם וסייע להבאתם היה החניה חינם הניתנת לסועדים בחניון התת קקרקעי – שאנחנו, נאיבים שכמונו, לא ידענו עליו וחנינו בתשלום בבנין סלקום לשעבר.

פתחנו את עסקיות הצהרים שלנו בסלט ירוק וסלט ערבי – לשיפור מצבת הויטמינים שלנו, טריים וטעימים, עם כיכר לחם עגול טרי, אך לא חם.
אם ציינתי בפתיחה את הסתו, שממאן להתייצב, הרי שהוא קיים כאן בדמותו של תפריט סתיו, ממנו הזמנו צ'יקן קלאב – חזה עוף ברוטב ברביקיו, וויסקי ג'וני ווקר, עשוי בגריל עם פטריות פורטובלו, מונח על לחמניית המבורגר עם מיונז פיקנטי, חסה ופרוסות עגבניה. לכו על זה. העוף עסיסי ביותר. מנה מעולה.

קצת פחות עסיסית, ורק בגלל שהיית-יתר של דקה-שתיים על הגריל, הייתה מנה מהתפריט הקבוע של אוונגרד: קוטלט – 250 גרם צלע לבן עם העצם, על מצע בצל ופטריות בליווי חרדל-שמנת (48 ש"ח). הבשר מעולה, אך כאמור התייבש מעט על הגריל. ככה זה עם קוטלט – דורש צלייה מדויקת. כל המנות בעסקית הצהרים מוגשות עם תוספת חמה. אני בחרתי אורז, ובת זוגי שהזמינה את הצי'קן קלאב הסתפקה בסלט ירוק. גם כוס שתייה קלה כלולה בדיל.

אמרנו לעצמנו: טוב, בצהרים הם מצליחים כאן. ומה בערב? מגיעים בליינים? האם חלק מהיי-טקיסטי הצהרים חוזרים בערב עם בנות/בני זוג לבירה ונישנוש מול מסכי הספורט? כנראה שכן, וטוב שכך. 

מסעדת אוונגרד
רחוב הברזל 3, תל אביב 03-6480082
רחוב אבא אבן 10 הרצליה פיתוח (מגדלי אקרשטיין) 09-9726188
א'-ה' 12:00-1:00, ה'-א' 24 שעות
תפריט עסקי: א'-ה' 12:00-16:00
החל מחצות מוגש תפריט לילה 
חפשו את מסעדת "אוונגרד" בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר