אוזני המן במבחר מילויים טעימים

מצרכים להכנת 20 אוזני המן100 גרם סוכר200 גרם חמאה/מחמאה200 גרם קמח100 גרם קורנפלור1 כפית אבקת אפייה2 חלמונים1 כפית תמצית ונילאופן ההכנה לבצקמעבדים במעבד מזון – סוכר, חמאה/מחמאה ותמצית וניל. מוסיפים בהדרגה את החלמונים. לאחר קבלת תערובת אחידה, מוסיפים את הקמח, הקורנפלור ואבקת האפייה. מהבצק יוצרים כדור אותו עוטפים בניילון נצמד ומניחים בקירור כשעתיים. לאחר מכן מרדדים הבצק על משטח מקומח בעובי של חצי ס"מ. קורצים עיגולים בקוטר 7 ס"מ (ניתן באמצעות כוס עם שוליים חדים), ומניחים במרכז כל עיגול את המילוי הרצוי (חלבה, אגוזים, שוקולד, דובדבנים ועוד). מרימים בעזרת האצבעות משלושה כיוונים ויוצרים צורת אוזן. מניחים על גבי נייר אפייה ואופים בחום של 180 מעלות למשך 20-25 דקות. מצננים ובוזקים אבקת סוכר.מילוי תמריםמערבבים – כוס ממרח תמרים (אותו ניתן לרכוש בכל סופר)כוס אגוזים קצוצים3 כפות ברנדיקורט קינמוןקורט ציפורןמילוי אגוזיםמערבבים – 1 כוס אגוזים טחונים1 כוס סוכרגרידה מתפוז אחדגרידה מלימון אחד1/2 כפית קינמון3 ביציםמילוי דובדבניםצנצנת דובדבנים חמוצים בסירופ קל (ניתן לקנות בכל סופר) מסוננים מהנוזל.קוצצים אותם. מרתיחים את נוזל הדובדבנים עם כוס סוכר.בוללים 50 גרם קורנפלור עם 1/2 כוס מים. כשהנוזל רותח, מוסיפים את הדובדבנים הקצוצים, ומוסיפים מעט פירורי עוגה בהירה. מוסיפים 5 כפות שרי ברנדי.בוחשים עד לקבלת תערובת צמיגית, והרי לכם המילוי.שי חנוך הוא שף קונדיטור של רשת קונדיטוריות "אינגליש קייק"

מצרכים להכנת 20 אוזני המן
100 גרם סוכר
200 גרם חמאה/מחמאה
200 גרם קמח
100 גרם קורנפלור
1 כפית אבקת אפייה
2 חלמונים
1 כפית תמצית וניל

אופן ההכנה לבצק
מעבדים במעבד מזון – סוכר, חמאה/מחמאה ותמצית וניל. מוסיפים בהדרגה את החלמונים. לאחר קבלת תערובת אחידה, מוסיפים את הקמח, הקורנפלור ואבקת האפייה.

מהבצק יוצרים כדור אותו עוטפים בניילון נצמד ומניחים בקירור כשעתיים. לאחר מכן מרדדים הבצק על משטח מקומח בעובי של חצי ס"מ. קורצים עיגולים בקוטר 7 ס"מ (ניתן באמצעות כוס עם שוליים חדים), ומניחים במרכז כל עיגול את המילוי הרצוי (חלבה, אגוזים, שוקולד, דובדבנים ועוד).

מרימים בעזרת האצבעות משלושה כיוונים ויוצרים צורת אוזן. מניחים על גבי נייר אפייה ואופים בחום של 180 מעלות למשך 20-25 דקות. מצננים ובוזקים אבקת סוכר.

מילוי תמרים
מערבבים –
כוס ממרח תמרים (אותו ניתן לרכוש בכל סופר)
כוס אגוזים קצוצים
3 כפות ברנדי
קורט קינמון
קורט ציפורן

מילוי אגוזים
מערבבים –
1 כוס אגוזים טחונים
1 כוס סוכר
גרידה מתפוז אחד
גרידה מלימון אחד
1/2 כפית קינמון
3 ביצים

מילוי דובדבנים
צנצנת דובדבנים חמוצים בסירופ קל (ניתן לקנות בכל סופר) מסוננים מהנוזל.
קוצצים אותם. מרתיחים את נוזל הדובדבנים עם כוס סוכר.
בוללים 50 גרם קורנפלור עם 1/2 כוס מים. כשהנוזל רותח, מוסיפים את הדובדבנים הקצוצים, ומוסיפים מעט פירורי עוגה בהירה. מוסיפים 5 כפות שרי ברנדי.
בוחשים עד לקבלת תערובת צמיגית, והרי לכם המילוי.


שי חנוך הוא שף קונדיטור של רשת קונדיטוריות "אינגליש קייק"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר