אוזני המן

המצרכים לבצקחצי כפית אבקת אפייה3 כפות סוכר כף ממתיק מלאכותי נוזלי100 גרם מרגרינה רכה 2 ביצים 1 כפית תמצית וניללמלית4 כפות ריבה לייט כף סוכר20 טיפות ממתיק מלאכותי נוזליאופן ההכנהמערבבים בקערה גדולה את הקמח עם אבקת האפייה, הסוכר והממתיק המלאכותי. חותכים את המרגרינה לקוביות קטנות ומוסיפים לקמח. ממשיכים לפורר את המרגרינה בתוך הקמח, בקצות האצבעות, עד שהתערובת תיראה כפירורים.כעת יש לטרוף את הביצים עם הווניל ומוסיפים לקמח. בעזרת הכף בוחשים ואח"כ לשים בידיים עד שנוצר בצק רך וגמיש אותו מחלקים לשני כדורים. את אחד הכדורים מרדדים עלה בצק בעובי 3 מ"מ.מערבבים את הריבה עם הסוכר והממתיק המלאכותי.הכנת האוזנייםחותכים עיגולי בצק בכוס עם שוליים חדים. שמים במרכז כל עיגול חצי כפית מלית וסוגרים לצורת משולש. צובטים את מקומות החיבור כדי שלא ייפרדו בעת האפייה.אופים בחום של כ-150 מעלות צלזיוס במשך כחצי שעה כאשר יש לבדוק מפעם לפעם שהמאפה לא משחים מדי.בינתיים ניתן לרדד את עלה הבצק השני ולחזור על פעולת ההכנה. כמו כן ניתן לאסוף את שאריות הבצק לכדור נוסף ולהכין אוזני המן גם ממנו.באופן כללי במקום הסוכר, רצוי להשתמש בכמות גדולה יותר מהממתיק המלאכותי ובכך "לחסוך" קלוריות

המצרכים לבצק
חצי כפית אבקת אפייה
3 כפות סוכר
כף ממתיק מלאכותי נוזלי
100 גרם מרגרינה רכה
2 ביצים
1 כפית תמצית וניל

למלית
4 כפות ריבה לייט
כף סוכר
20 טיפות ממתיק מלאכותי נוזלי

אופן ההכנה
מערבבים בקערה גדולה את הקמח עם אבקת האפייה, הסוכר והממתיק המלאכותי. חותכים את המרגרינה לקוביות קטנות ומוסיפים לקמח. ממשיכים לפורר את המרגרינה בתוך הקמח, בקצות האצבעות, עד שהתערובת תיראה כפירורים.

כעת יש לטרוף את הביצים עם הווניל ומוסיפים לקמח. בעזרת הכף בוחשים ואח"כ לשים בידיים עד שנוצר בצק רך וגמיש אותו מחלקים לשני כדורים. את אחד הכדורים מרדדים עלה בצק בעובי 3 מ"מ.

מערבבים את הריבה עם הסוכר והממתיק המלאכותי.

הכנת האוזניים
חותכים עיגולי בצק בכוס עם שוליים חדים. שמים במרכז כל עיגול חצי כפית מלית וסוגרים לצורת משולש. צובטים את מקומות החיבור כדי שלא ייפרדו בעת האפייה.

אופים בחום של כ-150 מעלות צלזיוס במשך כחצי שעה כאשר יש לבדוק מפעם לפעם שהמאפה לא משחים מדי.

בינתיים ניתן לרדד את עלה הבצק השני ולחזור על פעולת ההכנה. כמו כן ניתן לאסוף את שאריות הבצק לכדור נוסף ולהכין אוזני המן גם ממנו.

באופן כללי במקום הסוכר, רצוי להשתמש בכמות גדולה יותר מהממתיק המלאכותי ובכך "לחסוך" קלוריות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר