"אוכל ביתי ניר עציון" יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום בתקציב של כחצי מיליון ₪

קמפיין הפרסום הינו תדמיתי, ויכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, ג'ינגלים ברשתות הרדיו האזורי, ופרסום באתרי אינטרנט

חברת "אוכל ביתי ניר עציון" יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום "פורמדיה" ובהיקף השקעה של כחצי מיליון ₪.
קמפיין הפרסום הינו תדמיתי, ויכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, ג'ינגלים ברשתות הרדיו האזורי, ופרסום באתרי אינטרנט.

עידו גולן, מנהל השיווק ב"אוכל ביתי ניר עציון", אומר כי קמפיין הפרסום נועד להעלות את המודעות לשם החברה כעוסקת בפיתוח וייצור ארוחות מוכנות מצוננות, המציעות למשפחה הישראלית מגוון מאכלים בטעם ביתי, יחד עם זמינות ונוחות ללא טרחה במטבח.
המסרים שיודגשו בקמפיין הם: טעם ביתי, משפחתיות, ארוחות מזינות, היצע מגוון של ארוחות, ונוחות ההכנה – רק לחמם ולהגיש.
סלוגן הקמפיין: "שבו תאכלו – ניר עציון".

הקמפיין יגבה מהלכים שיווקיים שביצעה החברה בחודשים האחרונים – הצגת מגוון מוצרים חדשים בשוק הקמעונאי – ארוחות משולבות מנת בשר ותוספות, וכן פיתוח של ארוחות אישיות – סדרת ארוחות המותאמות לילדים וסדרה המותאמת לקהל הרחב.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר