אוכל ביתי ניר עציון נכנסת לפעילות בשוק המעדניות ברשתות השיווק

"אוכל ביתי ניר עציון", המתמחה בייצור ושיווק אוכל מוכן לשוק המוסדי והקמעונאי, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום שיווק אוכל מוכן במעדניות ברשתות השיווק.

משה ניזרי, מנכ"ל "אוכל ביתי ניר עציון", מסר כי לאחרונה נכנסה החברה לפיילוט ב- 5 סניפים ברשת שופר סל, והיא מתכננת להרחיב את פעילותה ברשת. החברה פיתחה קו מוצרים ייעודי לשוק המעדניות, הכולל מגוון רחב של תפריטים בטעם ביתי – החל ממנות עיקריות – עוף, בקר, הודו, וכלה במנות של ירקות במגוון סוגים (מוקפצים, מטוגנים, מבושלים ועוד), תוספות של פחמימות (אורז, נודלס, תפוחי-אדמה ועוד), מגוון מנות דגים (סלמון, גפילטע פיש, דג סול, נסיכה) ועוד.

לדבריו, תפריט האוכל של ניר עציון, המתאים לכלל סוגי הקהלים – אוכלי בשר, צמחונים, מבוגרים וילדים, מהווה פיתרון אידיאלי למשפחות ובודדים בקניית אוכל ביתי מבושל ומזין, ללא צורך בטרחה בקניות ועבודה במטבח.

עוד ציין משה ניזרי, כי החברה מעוניינת להרחיב את פעילותה בשוק המעדניות ברשתות השיווק וחנויות האוכל ברחבי הארץ, כולל גיוס כוח אדם ספציפי לעבודה השיווקית הדרושה בפיתוח תחום זה בחברה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה