אוכל עד הבית: בית הפנקייק TLV

למקום קוראים בית הפנקייק אז סביר ביותר שתוכלו לאכול בו פסטה מצוינת. הגיוני? כן בימי קורונה בהם אנחנו ניזונים ממשלוחים ומקסימום מטייק אוויי. בתיאבון

בואו נתחיל בהפתעה: בסניף כיכר רבין של הרשת (הידועה יותר בשמה הקודם 'בית הפנקייק המקורי'), מציעים את אחת ממנות הפסטה הטובות שאכלנו בעיר, בוודאי במשלוח. זה אינו דבר של מה בכך, במיוחד כאשר מדובר במקום המתמחה בפנקייק. בימים רגילים לא היינו חושבים להזמין פסטה דווקא ממקום כזה, בהתאם לעיקרון לפיו לא נזמין סטייק במסעדת דגים או המבורגר במסעדה טבעונית. אבל אלה אינם ימים רגילים, כך שזכינו להפתעה קולינרית טעימה ומנחמת.

צילום שחר בן-פורת

הפסטה משלבת פפרדלה ברוטב רוזה עם זיתי קלמטה ופלפלים קלויים, גבינה צהובה, גבינה בולגרית וגבינת מוצרלה (58 שקלים). היא נקראת "המוקרמת של מיכלי", ולא בטוח שהיא הייתה מתקבלת בארץ המגף. אבל אנחנו כאן, בישראל, מזמינים מנה איטלקית ממסעדה המבוססת על מנות אמריקאיות, שתי מדינות שלא נוכל לטוס אליהן בקרוב. שיגעון, אבל בקטע טוב.

למרות הזמן שעובר עד שהמנה מגיעה הביתה, ולמרות שהאריזה השומרת על החום ממשיכה לבשל קצת את הפסטה, זו הגיעה עשויה במידה הנכונה (ולוהטת). עם כמות גדולה של רוטב עדין בטעמיו, הרבה מהגבינות המובטחות וקצת זיתים ופלפלים, מקבלים מנה טעימה שסותמת כל כלי דם אפשרי. בקטע טוב.

צילום שחר בן-פורת

כדי לנסות להכניס איזשהו איזון לעניין הזה, קיבלנו גם סלט חלומי המשלב עלים ירוקים, גזר, מלפפון, עגבניות שרי, קוביות חלומי חמות, בצל ופטריות מוקפצים, שברי אגוזי מלך ורוטב ויניגרט (56 שקלים). רכיבים טריים, רוטב טוב, כמות גדולה של חלומי, פטריות ובצל. לא מלהיב אבל מספק, אם אתם חייבים סלט בארוחה שלכם.

צילום שחר בן-פורת

כדי לתת קונטרה לרגע הבריא בארוחה זו, המשכנו לשני פנקייקים. הראשון הוא פנקייק פירות המגיע עם פירות העונה, מייפל ואבקת סוכר, כולל אופציה לפנקייק טבעוני או ללא גלוטן (42 שקלים). השני הוא פנקייק Ressese, המשלב נוטלה, חמאת בוטנים, במבה נוגט, עוגיית Ressese, כדור גלידת בצק עוגיות וקצפת (52 שקלים).

צילום נופר לפיד

ייאמר לזכות המשלוח שהכול נארז בקפידה ועם מחשבה תחילה: כל אחד מארבעת סוגי הפירות (הטריים) נארז בנפרד. הגלידה הגיעה בכוס והקצפת בכוס אחרת, ושתיהן עם  שקית קרח צמודה ששמרה על המרקם היציב. כל הרכיבים השונים של שתי המנות הגיעו ארוזים בנפרד זה מזה. לסיום, קיבלנו דף עם הנחיות כתובות וקלות להבנה, כיצד להרכיב את פנקייק ה-Ressese בעצמנו. תמשיכו ככה.

צילום נופר לפיד

הפנקייק ללא גלוטן עם הפירות והמייפל היה טוב: טעים, מרענן, לא כבד מדי בבטן (היתרון של העדר הגלוטן). הפנקייקים ללא הגלוטן הפתיעו אותנו במרקם הבשרני והטעם החביב שלהם, שלא שונה כמעט מזה של הפנקייק הרגיל. הפנקייק השני היה בדיוק מה שהוא צריך להיות – פצצה של מתיקות ועושר טעמים ומרקמים, מהסוג שיתאים למאנצ'יז מכל סוג.

כל הטוב הזה מגיע לתושבי תל אביב, רמת גן וגבעתיים תמורת 12 שקלים, עם אפשרות להזמין באפליקציות השונות ובאתר. לסיכום, אחרי פסטה שהפתיעה אותנו לטובה ופנקייקים שענו על כל הציפיות, כל שנותר לנו הוא להמליץ לכם על המקום; גם אם אתם לא רוצים בהכרח פנקייקים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר