אוכל עד הבית: ריבר

התפריט של ריבר מציג תערובת בין מטבחים אסיאתיים שונים לבין הטעם הישראלי, שילוב שמצליח בסניפים ועכשיו נותר לראות אם הוא עובד טוב גם בבית

אין זה מפתיע, שהאוכל האסיאתי מככב במדור הזה. בצד המבורגר ופיצות, נדמה שאוכל אסיאתי הפך לפופולארי ביותר בישראל, לפחות בכל הקשור למשלוחים. הפעם דגמנו את המשלוח של רשת המסעדות River, שמחזיקה בצד אי אלו סניפים גם אופציה למשלוחים.

יאמר לזכות הרשת, שבצד האפשרות לבצע משלוח דרך האתר או בטלפון, האוכל מגיע ארוז היטב באריזות מתאימות. כלומר, יש מנות בקופסאות קרטון, אחרות בפלסטיק מסוגים שונים, ונראה שישנה התאמה בין האוכל לבין הקופסה, כך שהקופסאות הקשיחות יותר מחזיקות את האוכל החם.

התפריט מציג תערובת בין מטבחים אסיאתיים שונים לבין הטעם הישראלי, שילוב שמצליח בסניפים ועכשיו נותר לראות אם הוא עובד טוב גם בבית.

התחלנו עם סלט ריבר, שבינו לבין אוכל אסיאתי אין הרבה קשר, אבל הוא עונה על הטעם הישראלי. שלושה סוגי חסה, רוטב ויניגרט, בוטנים וקריספי בטטה מעל בשביל הטאץ' המתבקש (39 שקלים). החסות טריות, הוויניגרט לא כבד מדי, וגם אם אין פה הברקה, אוהבי הירוקים יאהבו אותו.

לצמחונים מציעים כאן גם נודלס ירקות, כלומר אטריות ביצים עם כרוב, גזר, בצל, נבטים, ברוקולי, שעועית ופטריות שיטאקי (47 שקלים). מנה גדולה יחסית, עם כמות יפה של אטריות וכל הירקות המובטחים. הרוטב מתקתק, כמובן, אך השילוב עובד טוב.

מי שמחפש בשר ימצא אותו במנות דוגמת עוף בקשיו. הכוונה היא נתחי עוף העשויים עם אגוזי קשיו, כמובן, פטריות, בצל, גמבה, בצל ירוק, צ'ילי מתוק וקרמל למון גראס. כל זה על אורז המוקפץ עם ביצה ובצל ירוק (57 שקלים). השילוב של הכל ביחד יכול היה להיות מוצלח, אך הבעיה היא העוף, שהיה כל כך יבש עד שלא המשכנו לאכול ממנו. מזל שרצועות העוף העשויות ברוטב צ'ילי סאקי (36 שקלים) היו קצת יותר עסיסיות, גם אם מדובר במנה ראשונה ולא עיקרית.

לסיום ניסינו אחת ממנות הרול, שכן אין מסעדה אסיאתית בישראל בלי תפריט סושי. הריבר רול משלב ירקות, סלמון ואורז (39 שקלים) והוא חביב למדי. אורז עשוי טוב, הירקות טריים והסלמון בסדר, לא יותר מזה.

בסופו של דבר, אין כאן בשורה יוצאת דופן: האוכל האסיאתי של הרשת מותאם לחך הישראלי בהצלחה רבה, בלי לאתגר או לאכזב יתר על המידה.

מינימום הזמנה: משתנה מעיר לעיר
דמי משלוח: משתנה מעיר לעיר
טווח משלוחים: תל אביב, ראשון לציון, בת ים, בית דגן, חולון, רחובות, נס ציונה, קרית עקרון, פתח תקוה, גני תקוה, רמת אפעל, קרית אונו, גבעת שמואל, רמת גן, רעננה ועוד
להזמנות: www.river-bar.co.il

צילום דניאל לילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר