אולי הגיע הסוף לדילמת המנגל: כ- 90 דגמי ברביקיו עשויים אבן

אם עד היום היינו צריכים לחכות זמן רב עד להדלקה של המנגל כדי ליהנות מטעמו המשובח של בשר צלוי על פחמים, מתקני ברביקיו חדשים עשויים לפתור את הבעיה

אם עד היום היינו צריכים לחכות זמן רב עד להדלקה של המנגל כדי ליהנות מטעמו המשובח של בשר צלוי על פחמים, מתקני ברביקיו חדשים עשויים לפתור את הבעיה.

השחקן החדש בתחום הגיע לא מכבר לארץ בצורת סדרה של כ- 90 דגמי ברביקיו עשויים אבן ונייחים של חברת MCZ האיטלקית, אותם משווקת בארץ באופן בלעדי "איסמור". את המכשירים ניתן להציב בכל גינה או מרפסת, וליהנות משתי פונקציות עיקריות: טעם משובח של בשר שנצלה על גחלים, ומהירות הדלקה שאפיינה עד כה רק תנורי גז חדישים.

ההנאה הכפולה מתקבלת הודות לטכניקה חדישה שפותחה על ידי MCZ. תנורי האבן מכילים תא בעירה פנימי שבסיסו מעוצב בצורה גלית, בדומה לקרטון ביצים. ברגע שמניחים מעליו פחמים יחד עם חומר הבעירה, האוויר שנלכד בחלקים השקועים, מסייע לבעירה מהירה ואחידה בכל שטח הצלייה. מעבר לכך, המתקן מגיעי בשתי צורות עיקריות – אחת מתאימה לצלייה באמצעות פחמים רגילים והשנייה בעלת עמידות לחום גבוה יותר ומתאימה לצלייה איטית באמצעות עצי הסקה שונים. כך שמי שאוהב את הבשר שלו מעושן באיטיות בארומה עדינה של עצי אורן או זית, יוכל לעשות זאת. לעומת זאת, גם לאוהבי המזון המהיר יש פתרון אידיאלי – התקן מיוחד שכולל מבערי גז, יכול להתחבר בקלות רבה בתוך תא הבעירה הרגיל של המתקן.
המתקנים בעיצוב איטלקי שיכול להשתלב בכל גינה ומרפסת. ניתן בקלות רבה אף לצבוע את משטחי האבן בצבע פשוט, גם הניקיון פשוט, מאחר וברוב הדגמים מגירה נשלפת באמצעותה מרוקנים את באפר שנותר מהפחמים.

טווח המחירים נע בין 1,500 ₪ למכשיר ללא ארובה, עד 7,000 ₪ למכשיר יוקרתי המכיל משטחי עבודה בשני הצדדים. בנוסף יש דגמים המשלבים גם טבון אבן אמיתי לאפיית לחמים, בנוסף למתקן לצליית הבשר.
המכשירים מגיעים בחלקים קטנים קלים יחסית, וניתנים להרכבה עצמית.


"איסמור" הינה חברת יבוא ושיווק של סל מוצרי איכות חיים לעיצוב סביבת הבית החיצונית. לחברה חמישה מוצרים עיקריים – מערכות ספא לגינה ולחצר, סאונות פיניות (יבשות ורטובות), מערכות ברביקיו מבטון, מחסני עץ מוכנים, ובתי עץ, בקתות וצימרים תוצרת פינלנד. איסמור מספקת שירות מלא משלב התכנון והייעוץ, דרך שלב האספקה וההתקנה, ועד למתן אחריות ושירות.
אתר החברה www.ismohr.co.il, טל.09-8851882.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר