אומניטק תספק שרותי smart sourcing לחברת התיירות סיגנל טורס

בין השירותים שאומניטק תספק לסיגנל טורס: אירוח שרתים בחוות שרתים – מאפשר לשרת של הלקוח לשבת בחוות השרתים של אומניטק, ובכך לקבל מענה זריז על כל בעיה; שירות ISP – אומניטק תשמש כספק האינטרנט של סיגנל טורס

אומניטק וחברת התיירות סיגנל טורס חתמו על הסכם שיתוף פעולה, שבמסגרתו אומניטק תהיה אחראית על כל מערך התשתיות בחברה בשיטת smart sourcing, כולל ניהול, שירות ובקרה של מערכות המחשוב והשרתים.
היקף העסקה: מעל מיליון שקל.

בין השירותים שאומניטק תספק לסיגנל טורס: אירוח שרתים בחוות שרתים – מאפשר לשרת של הלקוח לשבת בחוות השרתים של אומניטק, ובכך לקבל מענה זריז על כל בעיה; שירות ISP – אומניטק תשמש כספק האינטרנט של סיגנל טורס, ובכך תספק לחברה שירות אינטרנט מקיף ושירות VPN- רשת וירטואלית פרטית המאפשרת למחשב מרוחק להתחבר לרשת של העסק באופן מוצפן, כך שלאנשים מורשים בלבד יש גישה אליה.

כמו כן, צוות טכנאים מיומן של אומניטק יפעל בכדי לתת מענה ל-30 אתרי אינטרנט של סיגנל טורס, שדרכם מתבצעת הפעילות השוטפת של החברה.
באמצעות אמנת שירות SLA (service level agreement), אומניטק מתחייבת לעמוד לשביעות רצון הלקוח ולספק את השירות הטוב ביותר.

סיגנל טורס הינה חברת תיירות ונסיעות מהגדולות והוותיקות בענף התיירות בארץ, המתמחה במתן שירותי נסיעות מקיפים למגזר העסקי ולמגזר הפרטי.
החברה מפעילה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים למתן שירותי נסיעות, וכן פתרון ייעודי ממוחשב של הפעילויות הנוגעות לתכנון, הזמנה, אישור וטיפול בנסיעות.
השירות בחברה ניתן 24 שעות ביממה, וזאת באמצעות שלוחת Airport Signal הפועלת בשדה התעופה בן גוריון.

אודי ויינטראוב, מנכ"ל אומניטק, אומר: "בזכות ניסיון רב השנים ובשילוב הידע הנצבר ואנשי מקצוע מן השורה הראשונה, יכולה אומניטק ללוות את סיגנל טורס דרך מגוון פתרונות ושירותים מהימנים שאנחנו יודעים לספק, היוצרים ממשק זמין ויציבות גבוהה של מערכות המידע של הלקוח".

אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.
החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.
כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד.
לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה היחידה בישראל של חברת אוטודסק ( Autodesk), וכן נציגה בלעדית של Viewsonic .
www.omnitech.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר