"אופיר גאוגרפי" מציעה סמינר חג המולד תרבותי בוינה ופראג

ייחודו של שיתוף הפעולה בין אופיר גאוגרפי לבין קשרי תרבות הינו שבנוסף למדריך טיולים מקצועי, מצטרפים לטיול גם שלושה מומחים בעלי שם בתחומם, על מנת להעמיק את הידע וההסברים במהלך הטיול

"אופיר גאוגרפי" בשיתוף חברת קשרי תרבות, מציעה לקראת חופש חנוכה טיול לא שגרתי בחו"ל: לבלות את חג המולד בוינה ובפראג בליווי מבקר המוסיקה יוסי שיפמן, ההיסטוריון ומדריך הטיולים גדי ויצטום, ופרופ' אלחנן ריינר מאוניברסיטת תל אביב.

הטיול, שימשך כ-7 ימים יהיה בדגש היסטורי, תרבותי ומוסיקלי של מרכז אירופה. וינה של סוף דצמבר רוחשת הכנות לחג המולד הממשמש ובא – כל הרחובות מקושטים לקראת החג, במקומות רבים נערכים שווקים בהם ניתן לרכוש מוצרים הקשורים לחג, החנויות מעוצבות ומציעות הנחות גדולות, ושירי החג מציפים את הרחובות והכיכרות.
פראג הינה ללא ספק אחת מהערים היפות בעולם, ובעיר פינות רבות שכמו נלקחו מזמנים אחרים. פראג היא עיר ששוחרי התרבות לא יחמיצו, והייתה ביתם של יוצרים ואנשי רוח בולטים.

הטיול יכלול: סיור אדריכלי בוינה, בניין האופרה, שוק חג המולד בוינה, מתחם ארמון הופברג שהיה משכנם של מלכי וקיסרי אוסטריה, ארמון לובקוביץ בו בוצעה לראשונה הסימפוניה ה-3 של בטהובן, ביקור בספריה הלאומית, המוזיאון להיסטוריה של האמנות, וינה העתיקה, המוזאון היהודי, הרובע היהודי בפראג, בית הכנסת החדש – ישן העתיק ביותר באירופה, הקתדרלה בפראג, סיור בעקבות קפקא. ועוד.

ייחודו של שיתוף הפעולה בין אופיר גאוגרפי לבין קשרי תרבות הינו שבנוסף למדריך טיולים מקצועי, מצטרפים לטיול גם שלושה מומחים בעלי שם בתחומם, על מנת להעמיק את הידע וההסברים במהלך הטיול.

המחיר: 1,390 יורו לאדם, בין התאריכים 18-24.12.06.
המחיר כולל טיסות סדירות, בתי מלון, ארוחות בוקר, אוטובוס תיירים, סגל הדרכה מורחב, מפגש הכנה בארץ, מקראה אישית לכל מטייל, מערכת שמע הכוללת אזנייה אישית, דמי כניסה לאתרים, מע"מ, טיפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר