אוקינאווה – פוטנציאל אסקוברי

מסעדת אוקיניאווה שנפתחה לפני מספר שבועות במתחם הקולינרי שברח' המנופים בהרצליה פיתוח היא סניף שני לרשת. הסניף הראשון נפתח בנווה צדק לפני כחצי שנה, ובקצב הזה סביר להניח שנראה אותם מהר מאוד בכל עיר שמכבדת את עצמה

מסעדת אוקיניאווה שנפתחה לפני מספר שבועות במתחם הקולינרי שברח' המנופים בהרצליה פיתוח היא סניף שני לרשת. הסניף הראשון נפתח בנווה צדק לפני כחצי שנה, ובקצב הזה סביר להניח שנראה אותם מהר מאוד בכל עיר שמכבדת את עצמה.

מדובר במסעדת קונספט – סושי בר מעוצב עם תפריט מנות ראשונות אסיאתיות ומנות נודלס מוקפצות. ארוחת הטעימות שלנו היתה בין הטובות שנדגמו בסושיות השונות בשנה האחרונה: סלט הרוסמה מאיטריות צלופן, עוף ואצה בויניגרט צ'ילי לימון וקוביות טמפורה של טופו ואבוקדו – כמנות פתיחה ראשונות היו מקוריות ומתאבן מושלם לקראת הסושי.

גם קוקטייל הג'ינג'ר והליצ'י שליווה את תחילת הארוחה היה מושלם. מעצב התפריט והיועץ הקולינרי של הרשת שנכח בארוחה, הבין מצוין את הסביבה התחרותית שבה ממוקמת המסעדה ויצר תפריט עם ערך מוסף לכל מי שמחפש לאנץ' מעוצב במחיר נוח. לבלייני הערב המחירים יותר גבוהים אבל עדיין מתיימרים לרמת המחירים השכונתית שנגררה לכאן מנוה צדק.

הקו העיצובי המיוחד בולט ומשלים לעילא את הרמה הקולינרית בעלי המקום – ציון פרג'ון וחיים וייסר – השקיעו השקיעו 1.5 מיליון ₪ בפתיחת המקום. הם כנראה יודעים מה שהם עושים מאחר וברקורד שלהם רשומה גם ההצלחה ההיסטרית של השנים האחרונות – אסקובר- ואיך אומרים? כל שקל במקום. האווירה מאוד סולידית ונעימה, ויחד עם זאת סקסית ומזמינה. למקום יש פוטנציאל אסקוברי מובהק.

המנות הבאות שנדגמו היו סושי מכמה סוגים: מאקי, סשימי ופוטומאקי שהיו מצוינים ומקוריים עד כמה שניתן להיות מקורי בסושי. מצאה חן בעינינו גלילת הטמפורה שעטפה את הסושי והוסיפה לו פריכות מטוגנת מבלי לפגוע במרקם של האורז והמילויים האחרים.

מסעדת Okinawa – אוקינווה
רחוב המנופים 8, מתחם בית אופק
הרצליה פיתוח
09-9513030

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר