אורחי המלון יערכו בעצמם את הליך הרישום והקבלה

עמדות שירות עצמי חדשות יוצבו בכניסה לבתי מלון ברחבי הארץ, ויאפשרו לאורחים המגיעים למלון להעביר את כרטיס האשראי או להקליד את מספר ההזמנה שבוצעה מראש, ולבצע את הליך הרישום וקבלת המפתח באופן עצמאי

עמדות שירות עצמי חדשות יוצבו בכניסה לבתי מלון ברחבי הארץ, ויאפשרו לאורחים המגיעים למלון להעביר את כרטיס האשראי או להקליד את מספר ההזמנה שבוצעה מראש, ולבצע את הליך הרישום וקבלת המפתח באופן עצמאי.

למערכות החדשות, שנועדו לקצר את תהליך הקבלה לדקה בלבד, אחראית חברת הוטלו מערכות ממוחשבות מקבוצת G4S, המתמחה בשיווק טכנולוגיות לבתי מלון.

בנוסף לתהליך הרישום, יזכו האורחים המבצעים רישום אוטומטי לאפשרות לשדרג את החדר בהתאם לרשימת החדרים הזמינים באותה עת. האורחים יוכלו לבחור באמצעות העמדה חדר עם נוף לים או לבריכה, להזמין מוצרים שונים, כמו חבילות מיניבר, הופעות, ארוחות ועוד.

לאחר סיום התהליך יתבקש האורח לחתום באמצעות חתימה דיגיטלית, שלאחריה יונפק לו כרטיס אלקטרוני לחדר. גם תהליך העזיבה יהיה קצר ומהיר, ובסופו יקבל האורח חשבונית מאושרת.

המערכת תומכת בממשק רב לשוני, מעוצבת וידידותית, ובעתיד תאפשר להנפיק כרטיס רישום חכם שיכלול גם את תמונת האורח. חברת הוטלו תספק שרות ותמיכה 24 שעות ביממה למערכות האוטומטיות, בדומה לשרות הניתן לבנקטים.

בהוטלו מציינים כי מערכת צ'ק אין אקספרס נמצאת בשימוש במקומות שונים בעולם, ביניהם נמלי תעופה, תחנות רכבת, אולמות קולנוע, סופרמרקטים ומוסדות ציבור שונים. לדברי אנשי החברה, חלק ניכר מבתי המלון בישראל כבר בחר להטמיע את עמדות השירות העצמי, על מנת לפנות את זמנם של פקידי הקבלה למתן שירות טוב יותר לאורחי המלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר