אורי טירולר – המנכ"ל החדש של יקב הרי גליל בקיבוץ יראון

מחזור הפעילות של היקב גדל בשש השנים האחרונות בהובלתה של רונית בדלר, המנהלת היוצאת, ועומד על 20 מיליון ₪

אורי טירולר מקיבוץ שניר, התמנה למנכ"ל יקב הרי גליל שבקיבוץ יראון. טירולר מחליף את רונית בדלר שניהלה את היקב בשש השנים האחרונות.אורי טירולר, יקב הרי גליל

אורי טירולר שירת בשייטת 13, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ו- MBA מהאוניברסיטה העברית, שימש בעבר במספר תפקידים ניהוליים, כמשנה למנכ"ל בעמיעד סינון ולפני כן ניהל את מערך השיווק לתעשייה במפעל. שימש כמנהל שיווק חו"ל במפעל דנפל בקיבוץ דן, וכסמנכ"ל תפעול בלורדן של קיבוץ כפר סאלד.

יקב הרי גליל חוגג עשור להקמתו והינו היקב המסחרי הגדול ביותר בגליל. היקב בבעלות משותפת של קיבוץ יראון ויקבי רמת הגולן. השנה בצרו בכרמי היקב מעל 1,300 טון ענבים, מהם יופקו 1.2 מיליון בקבוקי יין כשרים למהדרין לשווקי ישראל והעולם.
היקב מייצר שלושה עשר יינות, מתוכם עשרה יינות זניים, חלקם צעירים וחלקם מתיישנים בחבית.

רונית בדלר, שהובילה מהלכים אלה של פיתוח היקב ופיתוחו, אומרת כי בשנים 2005-2010 ביסס והרחיב היקב את קהילת המותג שלו, וחיזק את מעמדו כיקב המוביל באיכות וכמות בגליל העליון. היקף השיווק והמכירות בארץ ובחו"ל הוכפל, והביא לצמיחה במחזור הפעילות הכספי של היקב העומד על יותר מ- 20 מיליון ₪.

טירולר תופס את שרביט הניהול בעיצומו של תהליך בו בחודשים הקרובים יסתיים שלב א' בתוכנית ההרחבה של היקב, שיאפשר קליטת 2,000 טון ענבים, ויוקמו אולם חביות נוסף ואולם ביקבוק. בשלוש השנים הקרובות צפוי להגיע יקב הרי גליל לייצור של 1.7 מיליון בקבוקים.
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר