אורנה ואלה לפי הספר

הנקודה החיובית הראשונה הוענקה לארוחה באורנה ואלה כאשר נאמר לנו שלא גובים במסעדה דמי חליצה עבור בקבוק יין שנביא איתנו. ערב של הנאה

את הנקודה החיובית הראשונה לארוחה באורנה ואלה הענקנו כאשר בטלפון נאמר לנו שלא גובים במסעדה דמי חליצה עבור בקבוק יין שנביא איתנו.
כשהגענו ראינו תפריט היינות של אורנה ואלה מצומצם אך מובחר. קבוצת יינות של יקב סוסון ים, במחירים סבירים ביותר. הבקבוק שהבאנו איתנו: סנדרו של יקב אלכסנדר, היה להיט ונלגם עד תום בהנאה רבה.

אך היין היה רק חלק מההנאה שלנו מערב זה שבא לציין את יום ההולדת של הצעירה, שגם גרה במרחק מספר פסיעות מהמסעדה השנקינאית המעוצבת באופן רגוע, מינימליסטי, עם חצר מרפסת פנימית ואולם ראשי הפונה לרחוב, שבשעת ערב של יום חמישי חורפי היה ריק למדי.

היינו חמישה והזמנו מבחר מנות שכולן היו מהנות. את התפריט המלא של אורנה ואלה לדורותיו תוכלו למצוא בספר המצוין, הנקרא באופן מפליא:
אורנה ואלה – ספר המתכונים, ובו פרוסות השתיים את כל סודותיהן שעשו את המקום להצלחה כה גדולה.
ואכן, מרבית המנות שהזמנו ניתן למצוא בספר המעוצב לתפארת וכתוב באופן ברור ומסביר.

לשולחן הגיעו לחם ושתי מנות פתיחה חביבות הנקראות מאזט רוקונצ'ני (16 ₪ למנה). את סלט הכל (36 ₪) תמצאו בעמוד 38 בספר; המתכון ללביבות בטטה (הזמנו מנה הנקראת "גדול" והאמת שהיא " לא כל כך גדול" – 38 ₪), מופיע בעמוד 12 בספר. עוף בקארי – מנה משובחת (58 ₪) תלמדו להכין בעמוד 95: אורז וירקות כמנה צמחונית (48 ₪) – עמוד 92.

את קבב הטלה המפורסם של אורנה ואלה, שיחד עם לביבות הבטטה מהווים סמלים מסחריים של המסעדה (62 ₪, עם צ'יפס) – תלמדו להכין בעמוד 114.
את המתכון לניוקי פטריות וכמהין (48 ₪) לא מצאתי בספר, אך שני מתכוני ניוקי אחרים מופיעים בעמודים 80 ו-82.

בקינוחים: טירמיסו (23 ₪) – עמוד 152, פבלובה (32 ₪) – עמוד 150; וטארט אגסים
(27 ₪) – עוד סמל מסחרי של אורנה ואלה, תלמדו להכין בעמוד 120.
מתכון לתה עם נענע לא מצאנו, ובכל מקרה עבור שתי כוסות שילמנו 20 ₪.
קנקן המים התחדש לו במהלך הארוחה.

כולנו נהנינו, הצעירה פתחה בהתרגשות את המתנות, והיא גם זו שהגיעה הביתה במהירות הרבה ביותר. ככה זה כשגרים שתי דקות מאורנה ואלה.
עבור הארוחה לפי הספר שילמנו 511 ₪. בתוספת שירות למלצר אריאל שהיה חביב ויעיל הסתכם החשבון הכולל ב- 563 ₪.

המחיר המומלץ של הספר הוא 98 ₪, כך שמן הסתם תוכלו להכין לעצמכם את הארוחה שלנו, או את שלכם, במחיר נמוך יותר, אבל החוויה שווה בהחלט.

אורנה ואלה
רח' שנקין 33 תל-אביב
טל. 03-6204753

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר