אושן ספריי קרנבריס בקמפיין פרסום בשירותי נשים של 200 בתי קפה נבחרים

הקמפיין, בהשקעה של כ- 200,000 ש"ח, באמצעות חברת לעומק התודעה

פריגת עולה בקמפיין פרסום ייחודי לנקטר החמוציות אושן ספריי, תחת המסר "אושן ספריי המגן הטבעי שלך". הקמפיין יעלה בחדרי שירותי הנשים של כ-200 מבתי קפה מהנבחרים בארץ, המובילים את תרבות הבילוי ומקנים חשיפה ל-600,000 איש.

הקמפיין, שיעלה באמצעות חברת "לעומק התודעה" בהשקעה של כ- 200,000 ש"ח, פונה בעיקרו לנשים ומציג את יתרונותיו הבריאותיים של פרי החמוציות ושל נקטר Ocean Spray.

מיכל קציר עמק, מנהלת תחום Health & Wellness בפריגת, אומרת: "הרגלי הצריכה המתחזקים של מוצרי הבריאות מעמידים את נקטר החמוציות במיקום מרכזי. חשוב לנו לחשוף בפני הציבור את סודות החמוציות, ולהסביר על מגוון הערכים ועל תרומתו של נקטר חמוציות אושן ספריי לתזונה בריאה ומאוזנת. הקמפיין החדש בחדרי השירותים יתקשר את המסר, לפיו שתיית כוס אחת ביום של נקטר חמוציות אושן ספריי מסייעת בהגנה מפני דלקות בדרכי השתן, אולקוס ודלקות בחלל הפה, מפחיתה את הסיכון למחלות לב, ומסייעת להורדת הכולסטרול".

אושן ספריי הינו נקטר המבוסס על חמוציות (קרנבריז – Cranberries) הידוע כבעל ערכים בריאותיים. נקטר החמוציות של Ocean Spray מבית פריגת עשיר במיוחד ברכיבים צמחיים אקטיביים ובאנטי אוקסידנטים.
פריגת משווקת כיום בישראל Ocean Spray מיץ חמוציות (קרנבריז) בשני טעמים: חמוציות קלאסי וחמוציות דיאט.


אתר האינטרנט של פריגת: www.prigat.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר