אושרה הרחבת מפעל "דורות – מוצרי שום ותיבול" בהשקעה של 8 מיליון שקל

מפעל דורות מעבד מעל 1,000 טון של שום ועשבי תיבול בשנה. המוצרים המרכזיים של דורות הם שיני שום קלופות, שום כתוש, ג'ינג'ר ועשבי תיבול קצוצים ומגשיות של שום, ג'ינג'ר, בזיליקום, פטרוזיליה, שמיר וכוסברה

לאחרונה אושרה תוכנית ההרחבה של מפעל "דורות – מוצרי שום ותיבול" בקיבוץ דורות. פרויקט ההרחבה, בהיקף של שמונה מיליון שקל, יכלול הכפלת שטח המפעל והקמת אזורי יצור, מחסני קרור, מחסנים ומגרש חניה למשאיות ולכלי רכב פרטיים. פרויקט ההרחבה יתחיל בחודש הקרוב, לקראת סוף השנה, וימשך כשמונה חודשים. במקביל הוגשה התוכנית למרכז ההשקעות במשרד התמ"ת.

מנכ"ל "דורות – מוצרי שום ותיבול", עודד בריש, מסר שהרחבת המפעל מתבצעת בהתאם לתוכנית האסטרטגית של הכפלת היצור של דורות עד שנת 2009, בעיקר באמצעות חדירה לשווקים חדשים בחו"ל. כחלק מהרחבת המפעל ירכשו גם מערכות חדשניות לפרוק וקילוף של שום ומערכות אריזה וקירור רציף המבטיחות שהמוצרים לא ימצאו מחוץ לקירור בתהליך הכנתם.

מפעל דורות מעבד מעל 1,000 טון של שום ועשבי תיבול בשנה. המוצרים המרכזיים של דורות הם שיני שום קלופות, שום כתוש, ג'ינג'ר ועשבי תיבול קצוצים ומגשיות של שום, ג'ינג'ר, בזיליקום, פטרוזיליה, שמיר וכוסברה. המוצרים משווקים בשוק המוסדי והקמעונאי בישראל וליצוא לרשתות שיווק גדולות בצפון אמריקה, בריטניה, סקנדינביה, ספרד וגרמניה.

אתר דורות באינטרנט: www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר