אות נגישות ישראל לקפה בחורש

קפה בחורש הוא בית קפה שליו ופסטורלי על גבול קרית ביאליק, והוא מסוג המקומות שכנראה שמורים למקום קטן כמו כפר ביאליק, הרחק מהמולת העיר ומעבר לפקקים המתישים

לעונג מיוחד הוא לי לכתוב אודות מסעדה זו; כתושבת קריית ביאליק אני מגיעה אליה לעיתים תכופות ליהנות מקפה של "בוהוריים" עם חברות, מפגישה עסקית ועד אירוע משפחתי עתיר מנות טעימות, עשירות ומדהימות בטריותן. חשוב לי לכן לשתף את הקוראים בחוויית האירוח במקום כל כך נעים וטעים.

קפה בחורש הוא בית קפה שליו ופסטורלי על גבול קרית ביאליק, והוא מסוג המקומות שכנראה שמורים למקום קטן כמו כפר ביאליק, הרחק מהמולת העיר ומעבר לפקקים המתישים.

קפה בחורש אמנם מוגדר בית קפה, אך מציע לאורחיו – מעבר לקפה טוב – גם תפריט גדול ומגוון של מנות עשירות מסוגים שונים, שעשויות ברמה של מסעדה איכותית. והקינוחים – אוי, כמה הם טעימים עד שחיתות.

המקום מעוצב בתשומת לב רבה וכולו בנוי עץ, כולל התקרה, מה שיוצר אווירה כפרית אינטימית. החלל בקפה בחורש מרווח, הריהוט מעודן, וקיר לבנים חומות מזכיר קירות כפריים בבתים אירופיים. האווירה שקטה ונעימה, כזו שמאפשרת שיחה קולחת ואינטימיות רבה.

מעבר לכל זאת, המסעדה נגישה לכיסאות גלגלים. החנייה בשפע – שני מקומות מרווחים מסומנים לרכב נכה, אולם השומר הודרך לכוון כל רכב עם תו נכה לחנייה נוחה במגרש הצמוד, וכמו כן יש ליד המסעדה מגרש חנייה נוסף.

שיפוע מתון ביותר מוביל לחלל המרכזי. השירותים, ובכלל זה שירותי הנכים התקניים, מעוצבים מדהים, נקיים, ריח נעים, מוסיקה חרישית.

בעל המסעדה מכניס אורחים מאין כמותו, עם תודעת השירות ורמת הקשבה מבורכים וחיוך רחב תמידי. חשוב לציין – המסעדה כשרה ואיננה פתוחה בשבת.

אין פלא אפוא שלאחרונה הוענק "אות נגישות ישראל" למסעדת קפה בחורש. האות הוענק על-ידי יו"ר עמותת נגישות ישראל יובל וגנר, למנהל המסעדה מתן חורש, שקיבל תעודה ומדבקות המעידות על נגישותה.
בנוסף נכחו באירוע מטעם האגודה החקלאית של כפר ביאליק, אורי שיף, רכז הפנים ומתפעל רשת המים, ודובר עיריית קרית ביאליק, שמחה בר.

קפה בחורש
רח' מיכאל 36, כפר ביאליק
טל. 04-8723565
א – ה 09:00 – 24:00, ו 08:00 – 14:00
מוצ"ש משעה אחרי יציאת שבת – 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר