אחוה מתרחבת כדי לעמוד בביקוש הגובר לתוצרתה ברחבי העולם ובישראל

החברה מרחיבה את קווי הייצור ורוצה להגדיל את מחזור המכירות ב-2009 בכ-15% אחוז לפחות. מקימה מפעל מזון מתקדם בהשקעה של כ- 36 מיליון ₪

חברת "אחוה", יצרנית של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, מרחיבה את קווי הייצור ומגדילה את שטח המפעל פי 2.5 על מנת לעמוד בעודפי הביקוש למוצריה, בישראל ובעולם.

אחוה, בעלות יעקב מלאך, מקימה את המפעל החדיש בהשקעה של כ- 36 מיליון ₪ במימון עצמי על שטח של 16 דונם באזור התעשייה אריאל, אשר נרכש גם כן במימון עצמי וללא הסתמכות על בנקים, בהתאם למדיניות המימון של החברה, אשר מקנה לה את האפשרות להמשיך בתוכנית ההתרחבות גם בתקופת המשבר.

לדברי יעקב מלאך, התרחבות שטח המפעל תוביל לגידול ניכר במחזור המכירות: "כיום מפעילה 'אחוה' שלושה מפעלים – מפעל טחינה, מפעל חלוה ומפעל מאפים אשר פועלים 24 שעות ביממה, ועדיין איננו עומדים בביקוש הרב מישראל ומרחבי העולם. את 2008 אנו צפויים לסיים עם מחזור של כ-90 מיליון ₪. בשנת 2009, עם חגיגות 80 שנה ל'אחוה' והמעבר למפעל מרווח, חדיש ומתקדם, אנו צופים כי מחזור המכירות יעבור את רף 100 מיליון השקלים".

בהתייחסו למשבר הכלכלי מוסיף מלאך: "הודות לעובדה כי 'אחוה' מייצרת מוצרי מזון בסיסיים הנמכרים במחירים נמוכים, המשבר אינו פוגע במכירות, אלא להיפך. הודות למדיניות המימון העצמי של החברה, אנו רואים בתקופות המיתון דווקא הזדמנויות כלכליות. בתקופת המיתון הגדול ב-2002 פתחנו מפעל מאפים מצליח, וכעת אנו בונים מפעל גדול וצופים גידול ניכר בהכנסות".

המפעל אשר נבנה באזור התעשייה אריאל יכלול כשמונה קווי יצור חדשים: קווי ייצור לחלוה, טחינה, עוגות ועוגיות, סירופ לשתיה, מוצרים אורגנים העומדים בתקני האיכות המתקדמים בעולם. כמו כן, יפתח המפעל קו ייצור חדש וייחודי, לייצור חטיפי אנרגיה. 

"אחוה" מתמחה מאז הקמתה ב-1929 בייצור מוצרי חלווה וטחינה. בין מוצרי החברה כיום: חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, סדרת מוצרים אורגנית, סדרת מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, תרכיזים לשתייה וממתקים. חברת אחוה הינה חברה חדשנית בתחומה, מובילה במגוון יצירתי של מוצרי חלוה וחולשת על למעלה מ-60% משוק החלוה בישראל. "אחוה" הינה יצואנית מובילה של מוצרי חלוה, טחינה ומוצרי מאפה הנמכרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, בלגיה, צ'כיה, אוסטרליה, ניו זילנד, ברזיל ודרום אפריקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר