אחוזת "יערות הכרמל" מציעה דרך חדשה להפסיק לעשן וליהנות מחופש

החבילה כוללת לינה, פנסיון מלא וטיפול טבעי לגמילה מעישון בשיתוף צוות מכון אברהמסון. הגמילה נעשית בדרך טבעית המשלבת שיחת הסבר, טיפול ביו אנרגיה ושימוש באבני קוורץ. 80% מהמעשנים מדווחים, לאחר טיפול אחד, על תחושת אדישות או דחייה מניקוטין

אחוזת הבריאות והספא "יערות הכרמל" מציעה לאורחיה, בין היתר, אוויר נקי מעשן סיגריות. עתה עושה "יערות הכרמל" צעד נוסף ומאפשרת לאורחים הבאים להירגע, להתרענן, ובהזדמנות זו גם להיגמל מעישון.
במסגרת שיתוף פעולה עם "מכון אברהמסון, גמילה מעישון והתמכרויות", תחל אחוזת יערות הכרמל לקיים טיפולי גמילה מעישון באווירה הנינוחה של המקום.

הגמילה נעשית בדרך טבעית המשלבת שיחת הסבר, טיפול ביו אנרגיה ושימוש באבני קוורץ. 80% מהמעשנים מדווחים, לאחר טיפול אחד, על תחושת אדישות או דחייה מניקוטין.

סילבי כהן מנכ"ל אחוזת בריאות וספא יערות הכרמל, אומרת כי בחרה לשתף פעולה עם מכון אברהמסון בשל אחוזי ההצלחה הגבוהים של שיטת הגמילה שלו, ובשל הדרך הטבעית שהוא מציע המתאימה לרוח האחוזה – ללא תרופות, כדורים, זריקות או כל חומר כימי אחר.

אחוזת "יערות הכרמל" מציעה חבילה הכוללת אירוח מלא וטיפול גמילה במחיר 2,000 ₪ ללילה ליחיד (על בסיס פנסיון מלא, בחדר זוגי), ו-3,500 ₪ לבני זוג המבקשים להיגמל מעישון ביחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר