"אחים פפושדו" נכנסת לייצור של עוגיות מיוחדות לילדים

שתי סדרות של עוגיות חדשות לילדים: "מתוקי" – עוגיות דובונים בטעמים מיוחדים – פטל, דבש עם סוכריות ושוקולד; וסדרת "ג'ונגל" – ביסקוויטים בצורות של חיות

יצרנית העוגיות "אחים פפושדו", נכנסת לייצור עוגיות מיוחדות המותאמות לילדים. החברה השיקה שתי סדרות של עוגיות המותאמות לילדים: סדרת עוגיות "מתוקי" – עוגיות בצורת דובונים המוצעות בשלושה טעמים – טעם פטל, טעם דבש עם ציפוי סוכריות וטעם שוקולד, וסדרת "גו'נגל" – ביסקוויטים בצורות של חיות, המוצעים בטעמים- וניל ושוקולד.

חיים פפושדו, מנכ"ל משותף בחברת "אחים פפושדו", אומר כי במשך השנים בנתה לעצמה "אחים פפושדו" שם של יצרנית עוגיות איכותית, אשר מוצריה מותאמים לקהל הרחב בשל המחירים הנוחים של המוצרים והכשרות הגבוהה- מהדרין. בשנה האחרונה החליטה החברה להרחיב את קהל לקוחותיה, ולהפנות משאבים לפיתוח קווי מוצרים חדשים, המותאמים לקהלים מיוחדים, כמו קו עוגיות פרימיום יוקרתיות, עוגיות לילדים ועוד. כמו כן, לאחרונה נכנסה החברה גם לתחום החטיפים המלוחים, והשיקה סדרת חטיפי קרקרים בטעמים שונים.

בנוסף לחידוש בטעמים והצורות המגוונות של העוגיות לילדים, השקיעה החברה באריזות צבעוניות ומאוירות מתאימות לעולמם של הילדים. ובמישור המעשי: העוגיות פריכות ונמסות בפה, ומתאימות לילדים החל מהגיל הרך.

סדרת עוגיות "מתוקי" ישווקו באריזות 250 גרם במחיר של 5 ₪ לאריזה.
סדרת הביסקוויטים – "ג'ונגל" – ישווקו באריזות של 200 גרם, במחיר של 3 ש"ח לאריזה.














כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר