איגוד לשכות המסחר אומר שאנחנו שותים הפסח יינות ומשקאות חריפים ב- 250 מיליון ₪

לדברי דן ליאור, מנכ"ל החברה הסקוטית וחבר בחטיבת המשקאות האלכוהוליים באיגוד, המכירות לקראת החג הקרב מאופיינות בגידול במכירת יינות ישראלים מיקבים בינוניים בגודלם

מכירות היין והמשקאות החריפים בתקופת חג פסח תגענה לכ- 250 מיליון ₪, גידול של כ- 10% ממכירות ראש השנה האחרון. כך עולה מנתוני חטיבת המשקאות החריפים שבאיגוד לשכות המסחר.

לדברי דן ליאור, מנכ"ל החברה הסקוטית וחבר בחטיבת המשקאות האלכוהוליים באיגוד, המכירות לקראת החג הקרב מאופיינות בגידול במכירת יינות ישראלים מיקבים בינוניים בגודלם.

לדבריו, הייחוד ביקבים הבינוניים הוא שהם מייצרים יינות באיכות גבוהה וממגוון של ענבים מסוגים שונים. בדומה לרמה של יקבי בוטיק, אך בניגוד ליקבי בוטיק, היקבים הבינוניים מוכרים אותם במחירים סבירים. טווח המחירים נע מ- 30 ₪ עד 130 ₪ לבקבוק יין.

לדברי ליאור, על אף הדרישה הטבעית ליינות כשרים בחג, ישנה עליה של כ- 15% בצריכת יינות מתוצרת חוץ. "הדרישה היא בעיקר לייבוא של יינות העשויים מסוגי ענבים הנדירים בארץ", הוא אומר.

לאור פגיעות של עברייני קניין רוחני בענף המשקאות החריפים, ובקיצור: זייפנים, ליאור הפנה בקשה מיוחדת לצרכן הישראלי הרוכש משקאות חריפים: "יש להקפיד לקנות רק בחנויות מוכרות בכדי להימנע מזיופים ומנזקים בריאותיים, כמו כן יש לוודא שהסחורה מקורית ושיש תווית מסודרת ומפורטת עם פרטי היבואן והיצרן".





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר