מסע פרסום ראשון ליקב טפרברג 1870, הרביעי בגודלו בישראל. תחת הכותרת "איזה טפרברג אתה?", תופיע לפני חג הפסח במדיה סדרה של ארבע מודעות המשקפות אינדיבידואליזם וסגנונות חיים שונים.
בפרסומות משתתפים הדוגמנים עודד לרר, נאור זילברמן, אלה קוסטנטו ומיכאלימה גלן כשהם מייצגים ארבעה סגנונות חיים עם אישיות: ביזנס, ספורט, אלגנט, הרפתקן. פני הדוגמנים הוחלפו, ובמקומם מככבים יינות היקב.
מסע הפרסום מבית היוצר של "אלייקים הרמן & נהרדע" יתמקד בעיתונות המודפסת בדגש על עיתונות כלכלית וסגנון חיים, בצד שלטי חוצות ובהשקעה של 1 מיליון שקל.
יקב טפרברג: יינן ראשי שיקי ראוכברגר, יינן אוליבייה פרתי, מנהלת השיווק טל גולדנברג.
סטייליסט הצילום: ראובן כהן, צלם: שי יחזקאל.