איילת הירשמן העלתה אתר אינטרנט הכולל מאגר מתכונים, סרטוני הדרכה, ביקורת מסעדות והמלצות

האתר של הירשמן מבוסס על תפיסת עולמה: בישול אוכל טעים בקלות, במטבח ישראלי, ביתי, סטנדרטי, המיועד לכל מי שרוצה לאכול אוכל בריא ומזין, ובתקציב הגיוני

איילת הירשמן, עורכת וכותבת מדור האוכל של לאשה, מבקרת המסעדות ומחברת איילת הירשמןספרי הבישול, העלתה אתר תוכן הכולל מאגר של מתכונים מוצלחים המתעדכנים מדי יום, הדרכת בישול באמצעות סרטוני וידיאו, טיפים, ביקורת מסעדות והמלצות.

האתר של הירשמן מבוסס על תפיסת עולמה: בישול אוכל טעים בקלות, במטבח ישראלי, ביתי, סטנדרטי, המיועד לכל מי שרוצה לאכול אוכל בריא ומזין, ובתקציב הגיוני.

איילת אומרת כי המטרה העיקרית של האתר היא שיתוף של עולם התוכן הרחב שלה עם הגולשים. באתר מופיעים אלפי מתכונים בדוקים ומוצלחים שיאפשרו לגולשים לבשל בקלות ובנוחות ולרכוש מיומנויות. במקביל, הגולשים יוזמנו לשלוח מתכונים, שהטובים והמעניינים שבהם יפורסמו באתר, כמו כן יינתנו  און ליין פתרונות למבשלים.

הירשמן מגדירה עצמה כבשלנית ביתית מלומדת ועם ידע מקצועי רב, אבל עדיין בשלנית ביתית, מציאותית, שיודעת איך לעשות את זה באמת במטבח הביתי, לכן המתכונים  נגישים ומתאימים לרבים – צעירים שעזבו את בית ההורים ורוצים לאכול טוב ולא לבזבז את כל המשכורת על מסעדות, משפחות עם ילדים שרוצות להכין אוכל טעים ובריא באופן שאינו דורש הרבה זמן, מי שרוצה לארח בקלות, אבל עדיין להגיש אוכל טעים, ומי שפשוט אוהב אוכל.

האתר, פשוט להתמצאות ומחולק בצורה נגישה וברורה לנושאים:
* מתכונים – מתכונים של הירשמן מכל הזמנים, והמון מתכונים חדשים שהוכנו במיוחד לאתר באופן בלעדי.  כל מתכון מוגש באופן בהיר, עם תצלום שמראה בדיוק למה לצפות.
* מתכוני וידאו – עשרות סרטוני הדרכה בהגשתה של הירשמן, כולל מתכוני להיט גדולים מכל הזמנים. סרטוני ההדרכה יועלו לאתר באופן תדיר.
* טיפים – עצות לחיים קלים יותר, בבית ובמטבח ובכלל.
* דברים טובים: מאגר המלצות, הכולל מסעדות וחנויות אוכל בארץ ובחו"ל, חומרי גלם חדשים, ספרים, כל מה שחדש וטוב בעולם האוכל.
* פוסט יומי על חוויות אוכל.

איילת הירשמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר